Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!

Η ομάδα μπάσκετ με αμαξίδια με τη νίκη της απέναντι στη Gran Canaria με 81-55 κατάφερε και κέρδισε την θέση για την Division B!!!Η Barca δεν ξεκίνησε καλά το παιχνίδι και οι αντίπαλοι κυριάρχησαν στα δυο πρώτα 10λεπτα.Η ομάδα δεν ήταν συγκεντρωμένη και η άμυνα δεν μπορούσε να σταματήσει τις επιθέσεις του αντιπάλλου.Στο 3ο δεκάλεπτο η απόδοση της ομάδας ανέβηκε και η περίοδος τελείωσε με 53-47.Στην τέταρτη περίοδο η Barca έκανε το καλύτερο της παιχνίδι και έφτασε εύκολα στο τελικό 81-55 και πανυγίρια ξεκίνησαν!!!


Πραγματικά νιώθω μεγάλη συγκίνηση και περηφάνια γράφοντας για τα μικρά τμήματα του συλλόγου...Μαζι με τον Charlie προσπαθούμε να σας μεταφέρουμε ολα τα νεα και τις αγωνιστηκές των μικρότερων τμημάτων…Μπάρσα δεν είναι μόνο το ποδόσφαιρο…πολλοί αθλητές φορούν τα blaugrana χρώματα και αγωνίζονται με το ΙΕΡΟ σήμα στην καρδιά.Δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό για τον σύλλογο!!!Αγαπάμε την Μπάρσα ως σύλλογο,ως ιδεα!!!Mes que un club!!!Visca Barca Visca Catalunya!!!(Πωλ Καταλανίστα)

3 σχόλια:

SpLaNiS είπε...

συγκινητικό!

charlie είπε...

Είναι συγκλονιστικό το συγκεκριμένο τμήμα. Και ασχέτως αγωνιστικών επιτυχιών.

Απλώς για να έχουμε όλη την εικόνα, να πω ότι η ομάδα υποβιβάστηκε φέτος με απόφαση της διοίκησης. Και πήρε τον αργό δρόμο της επιστροφής στην 1η κατηγορία.

Άλλωστε οι αθλητές του τμήματος είναι ΜΑΧΗΤΕΣ με κεφαλαία γράμματα, τι να λέμε τώρα...

Thanx για όλα Paul!

Dimos El Grec είπε...

Πρώτα και κυριότερα συγχαρητήρια στα παιδιά που oπως πολυ σωστα λέει ο Charlie είναι ΜΑΧΗΤΕΣ με κεφαλαία!

Και στην συνέχεια συγχαρητήρια και στους 2 σας που κρατάτε πολύ ψηλά τα μικρά τμήματα που τόσο αγαπάω αν και δεν έχω χρόνο τώρα τελευταία να γράφω για αυτά!