Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πωλ Catalanista. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πωλ Catalanista. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

"Ο Cesc νόμιζε πως είμαι χαζός"!!!


Ο Messi παραχώρησε μια μίνι συνέντευξη στο Ουγγρικό περιοδικό Kepes Sport.Σας παρουσιάζουμε μερικά λόγια του Leo!!!

Ερίκ Καστέλ...στα Ελληνικά!!!



Μετά από αρκετό ψάξιμο κατάφερα και βρήκα έναν θυσαυρό,και μάλιστα στα Ελληνικά!!!Οι πιο παλιοί φίλαθλοι των blaugranna παραδέχονται πως έγιναν Μπαρσελόνα...λόγω του Ερίκ Καστέλ!!!

Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Κους-κους:σήμερα γα σημέρα γάμος γίνεται!!!

Ο Fontas αποχαιρετά τον φίλο του:"Ηταν χαρά μου να μοιράζομαι τα αποδυτήρια μαζί σου!!Τις καλύτερες ευχές μου!!!"

 -Η Γαλλική Λιλ έκανε επίσημη πρόταση 8εκατ. για τον παίκτη της Μπαρσελόνα Ibrahim Afellay 

-Εκτός από τους Pinto,Messi και Valdes ο David Villa θα γίνει για 3η φορά πατέρας μέσα στη χρονιά που μας έρχετε.Εχει ήδη δυο κόρες τις Zaida και Olaya

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Οι 9 χρυσές μπάλες της Barca!!!


Οι 9 χρυσές μπάλες που κατακτήθηκαν απο παίκτες της Barca, μέσα από φωτογραφίες. Δείχνουν το μεγαλείο του συλλόγου και τους μεγάλους αθλητές που τίμησαν και συνεχίζουν να τιμούν τη ιστορική φανέλα!!!

Luiz Suarez κατακτά την πρώτη χρυσή μπάλα για την Barca το 1960 


Ο μεγάλος Jοhan Cruyff κερδίζει την χρυσή μπάλα δυο φορές το 1973 και 1974 

Ο Hristo Stoichkov με την χρυσά μπάλα το 1994   

Xavi και Reiziger χειροκροτούν τον Rivaldo για την χρυσά μπάλα το 1999


 Ο Ronaldinho αφιερώνει στον κόσμο την χρυσή μπάλα το 2005


Leonel Messi με τις 3 συνεχόμενες χρυσές μπάλες τις χρονιές 2009,2010,2011!!!

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Νεα απο τα υπόλοιπα τμήματα!!!

 Handball
 -Σχετικά εύκολη κλήρωση είχε η Barcelona για το Champions League της επόμενης χρονιάς.Οι blaugrana βρίσκονται στον 4ο όμιλο μαζι με τις Croatia Osiguranje Zagreb από την Κροατία,την Kadetten Schaffhausen από την Ελβετία, Berlin Füchse από την Γερμανία και την Ουγγρική Pick Szeged.Ο όμιλος θα συμπληρωθεί με το νικητή του 4ου Group των προκριματικών.

-6 παίκτες της Barcelona θα βρίσκονται στην προεπιλογή για την συγκρότηση της εθνικής ομάδας handball της Ισπανίας για ους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου.Η Barca είναι η ομάδα με τους πεισσότερους διεθνής Ισπανούς παίκτες!!!Οι παίκτες είναι οι Sarmiento, Entrerríos, Aguirrezabalaga, Viran, Rocas και Tomás.

-1ος σκορερ της σεζόν που μας πέρασε για την ομάδα βγήκε ο Siarhei Rutenka 237 γκολ,ακολουθούν οι Laszlo Nagy 202, ‘Juanín’ García 172, Víctor Tomás 142, Raúl Entrerríos 135, Jesper Noddesbo 126

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Κάτι παραπάνω απο ένας τελικός!!!


Καλησπέρα αδέρφια,

Σήμερα η ομάδα μας δίνει τον τελευταίο αγώνα για φέτος. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον τελικό κυπέλλου Ισπανίας, ή αλλιώς το κύπελλο του Βασιλιά. Μια ονομασία που δεν αρέσει καθόλου στους φιλάθλους της Μπάρσελόνα και της Μπιλμπάο. Ο θεσμός του κυπέλλου ξεκίνησε το 1902 και ήταν ιδέα του Carlos Padrós, μεταγενέστερα προέδρου της Ρεαλ Μαδρίτης ,ώστε να υπάρχει ένα τουρνουά προς τιμή του Αλφόνσου ΧΙΙI .Βέβαια η διοργάνωση πήρε διάφορες ονομασίες ανάλογα την πολιτική κατάσταση που υπήρχε στην χώρα. Το πλήρες όνομα της διοργάνωσης είναι Copa de Su Majestad El Rey Don Juan Carlos I, δηλαδή «Κύπελλο της Αυτού Μεγαλειότητος του Βασιλιά Χουάν Κάρλος Ι».

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Οικογενειακή υπόθεση!!!



Εχει περάσει λίγος καιρός από την ημέρα που ο Pep Guardiola ανακοίνωσε την αποχώρηση του από την ομάδα.Πολλά γράφτηκαν  πριν και μετά από την ανακοίνωση του. Αφιερώματα κατέκλισαν το διαδίκτυο αλλα και τις εφημερίδες για τον Pep αλλά και για τον συνεχιστή του , Tito Vilanova.Ολοι πλέον έχουμε συνηδιτοπιήσει ότι από του χρόνου ο αγαπημένος μας Pep δεν θα είναι ο μαέστρος της ομάδας. Περίμενα λοιπόν και εγω να αποφορτιστεί ο κόσμος από την συγκίνηση, και να εκφράσω και εγω την άποψη μου, αν και είχα πει δυο κουβέντες στην εκπομπή studio Barca πριν δυο εβδομάδες.

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Εσυ ξέρεις καλύτερα...



Μόλις γύρισα από την δουλειά.Με εχει φάει η αγωνία για την αυριανή απόφαση του Γουαρδιόλα. Είπα να γράψω δυο λόγια προς εκείνον.Ξέρω ότι δεν θα τα διαβάσει αλλά δεν πειράζει…

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Το 1ο Ευρωπαϊκό τρόπαιο(1979)!!!



Στις 16 Μαίου 1979 η Μπαρσελόνα κατέκτησε το πρώτο της ευρωπαϊκό τρόπαιο. Ηταν το UEFA Cup Winners' Cup της εποχής οπου σε ένα συναρπαστικό αγώνα η Μπάρσα επικράτησε με 4-3 της Γερμανικής Fortuna Dόsseldorf.Η ομάδα είχε στο πλευρό της περίπου 30.000 Καταλανούς.Οι blaugrana με το Neeskens στην μεσαία γραμμή, με τους  Manuel Asensi και Carles Rexach να βοηθούν στην επίθεση τον Hans Krankl η Μπάρσα έκανε μια τρομερή εμφάνιση στον τελικό.

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

"Ζήτω η Μπάρσα"!!!


Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα απόσπασμα που μου έκανε εντύπωση από το βιβλίο Ποδόσφαιρο:Μια θρησκεία σε αναζήτηση θεού, του Μανουέλ Βαθκεθ Μονταλμπάν.Είναι ένα γεγονός από το παρελθόν το οποίο δείχνει την λατρεία των Καταλανών για τον σύλλογο!!!

Το τείχος του Λονδίνου.


Τα φώτα στο Stamford Bridge έσβησαν, αλλά οι παίκτες της Chelsea είναι ακόμα και οι 11 μπροστά από το τέρμα του Τσεχ, φοβούμενοι ότι ακόμα και τώρα ο Messi μπορεί να σκοράρει. Αυτό ήταν το παιχνίδι των Λονδρέζων. Να κάνουν πλάγια από το κέντρο του γηπέδου σαν κόρνερ μήπως και πάρουν καμία κεφαλιά από τους κοντούς της Μπάρσα. Φταίμε και εμείς όμως που θα μπορούσαμε να σκοράρουμε σε κλασικές ευκαιρίες που είχαμε και μετά θα σου έλεγα εγω. 

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Barcelonismo Ιστορικά:Barça 4 - Athletic Bilbao 3 (Copa final 1941/1942)


Μιας και ο φετινός τελικός είναι της Μπάρσα απέναντι στους συμπαθείς Βάσκους είπα να ξεθάψω υλικό απο τελικούς του παρελθόντος ανάμεσα σε Μπαρσελόνα και Μπιλμπάο, για να μαθαίνουμε οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιοί .Σήμερα θα δούμε στιγμιότυπα απο τον τελικό της σεζόν 1941/42 όπου η Μπαρσελόνα επικράτησε της Μπιλμπάο με 4-3!!



21-06-1942 Copa (Final)

BARÇA 4 - ATHLETIC CLUB BILBAO 3

Barça: Miró, Zabala, Benito, Raich, Rosalench, Llacer, Sospedra, Escolà, Marià Martín, Domènec Balmanya, Bravo

Ath. Bilbao: Echevarria, Arqueta, Mieza, Bertol, Ortiz, Urra, Iriondo, Panizo, Zarra, Garate, Elices.

Gols: Escolà 2, Marià Martín 2

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Barcelonismo Ιστορικά:Η Barca των 5 κυπέλλων(1951/52)!!!



Περίοδος 1951-1952.Η Μπάρσα βιώνει μια από τις λαμπρές περιόδους της ιστορίας της!!Η ψυχή της ομάδας ήταν ο Kubala και με άξιους υποστηρικτές τους Ramallets, Biosca, Basra, Moreno, Manchon and Caesar.Η σεζόν τελείωσε με απολογισμό πρωτάθλημα, κύπελλο, Copa Latina, Copa Eva Duarte, Copa Martini Rossi.Η Μπάρσα κέρδιζε τον θαυμασμό του κόσμου με το τρόπο παιχνιδιού της!!! Εκείνη η ομάδα έμεινε γνωστή ως η “ομάδα με τα 5 τρόπαια”!!!


Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Αφιέρωμα:MARADONA EN BARCELONA 1982-1984 (video)

Θεωρείται ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο στη δεκαετία του 1980, και ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών. Ο Μαραντόνα γεννήθηκε το 1960 στη Lanús,της Αργεντινής.Απο πολύ μικρή ηλικία, φαινόταν το ταλέντο του και το χρυσό αριστερό του πόδι,η ταχύτητα και οι απίστευτες ντρίπλες.Ο Diegido έφτασε στην Βαρκελώνη το 1982 από την Μπόκα Τζούνιορς .Δυστυχώς στην Καταλονία δεν είδαν αυτό που περίμεναν, λόγω σοβαρών τραυματισμών .Ο Μαραντόνα πήγε στην Barca για να πετύχει σπουδαία πράγματα, αλλά δυστυχώς έβγαλε λίγα πράγματα στον αγωνιστικό χώρο σε σχέση με αυτό που περίμεναν όλοι. Υπάρχουν όμως πολύ καλές αναμνήσεις από την παρουσία του στην ομάδα όπως ο αγώνας για το Κύπελλο Κυπελλούχων 82/83 με αντίπαλο τον Ερυθρό Αστέρα ή την εμφάνιση που έκανε στο Bernabeu με αντίπαλο την Ρεαλ για το League Cup,που ανάγκασε αρκετούς οπαδούς της Ρεαλ να τον χειροκροτήσουν !!!Η σχέση του με την διοίκηση δεν ήταν και η καλύτερη ,και έτσι μετά τον χαμένο τελικού Copa del rey με αντίπαλο την Bilbao 83/84 αποχώρησε από την ομάδα με προορισμό τη Νάπολη οπου έκανε σπουδαία πράγματα!!!

Παρακάτω σας παρουσιάζω ένα σπάνιο αφιέρωμα με γκολ του Μαραντόνα στο πέρασμά του απο την Μπαρσελόνα!!!Καλή απόλαυση!!!

Πωλ Καταλανίστα



Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Τα χρυσά γκολ του Hristo Stoichkov!!!

Πρίν λίγο καιρό ο φίλος Γιάννης Μπαρσελονίστας Κελλής μας παρουσίασε την βιογραφία του Hristo Stoichkov .Παρακάτω σας παρουσιάζω ενα αφιέρωμα της Mundo Deportivo με τα χρυσά γκολ του Stoichkov!!!


Το 2ο μέρος του αφιερώματος μπορείτε να το παρακολουθήσετε εδώ Εξ αιτίας ενος τεχνικού προβλήματος δεν μπόρεσα να το ανεβάσω στο site...

Πωλ Καταλανιστα

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

FCB Megastore:“Ανδρο καταναλωτισμού”!!!


Καλό απόγευμα αδέρφια,
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις και την γνώμη μου για κάτι που συνάντησα στο Camp Nou, στο σύντομο ταξίδι που είχα στην Βαρκελώνη,πριν λίγο καιρό. Αφορά το “άνδρο καταναλωτισμού” που λέγεται FCB megastore.Είχα μια μικρή ιδέα για τις τιμές που υπάρχουν σε μπλούζες μέσω διαδικτύου. Αλλά το ένιωσα και στο πετσί μου μόλις μπήκα μέσα στην μπουτίκ. Γεμάτος χαρά, ήταν και η πρώτη μου φορά, έμεινα με ανοικτό το στόμα από ενθουσιασμό βλέποντας τόσες πολλές μπλούζες και αντικείμενα της αγαπημένης μου ομάδας. Απο την χαρά και την συγκίνηση που ένιωθα είπα μέσα μου «πω πω,ρε τι γίνεται εδώ μέσα.??εδω είναι ο παράδεισος!!!».Εκανα μια βόλτα και στους δυο ορόφους βλέποντας όλα τα προϊόντα για να δω τι μου αρέσει. Η δεύτερη βόλτα ήταν για να διαλέξω κάτι και να το πάρω. Οταν ερχόταν η ώρα να κοιτάξω την τιμή από οτιδήποτε μου άρεσε αμέσως το έβαζα στην θέση του, ελπίζοντας πως το επόμενο που θα διαλέξω να είναι πιο προσιτό ως προς την τιμή. 

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!

Η ομάδα μπάσκετ με αμαξίδια με τη νίκη της απέναντι στη Gran Canaria με 81-55 κατάφερε και κέρδισε την θέση για την Division B!!!Η Barca δεν ξεκίνησε καλά το παιχνίδι και οι αντίπαλοι κυριάρχησαν στα δυο πρώτα 10λεπτα.Η ομάδα δεν ήταν συγκεντρωμένη και η άμυνα δεν μπορούσε να σταματήσει τις επιθέσεις του αντιπάλλου.Στο 3ο δεκάλεπτο η απόδοση της ομάδας ανέβηκε και η περίοδος τελείωσε με 53-47.Στην τέταρτη περίοδο η Barca έκανε το καλύτερο της παιχνίδι και έφτασε εύκολα στο τελικό 81-55 και πανυγίρια ξεκίνησαν!!!


Πραγματικά νιώθω μεγάλη συγκίνηση και περηφάνια γράφοντας για τα μικρά τμήματα του συλλόγου...Μαζι με τον Charlie προσπαθούμε να σας μεταφέρουμε ολα τα νεα και τις αγωνιστηκές των μικρότερων τμημάτων…Μπάρσα δεν είναι μόνο το ποδόσφαιρο…πολλοί αθλητές φορούν τα blaugrana χρώματα και αγωνίζονται με το ΙΕΡΟ σήμα στην καρδιά.Δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό για τον σύλλογο!!!Αγαπάμε την Μπάρσα ως σύλλογο,ως ιδεα!!!Mes que un club!!!Visca Barca Visca Catalunya!!!(Πωλ Καταλανίστα)

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Γράμμα σ' έναν ποιητή...


Αγαπητέ Messi,

Πριν λίγη ώρα τελείωσε ένα ιστορικό παιχνίδι τόσο για την ομάδα,όσο και για εσένα. Κατάφερες μόλις στα 24 σου χρόνια να γίνεις ο πρώτος σκόρερ της ομάδας .Ολος ο κόσμος έχει υποκλιθεί τόσο στο ποδοσφαιρικό σου ταλέντο οσο και στην προσωπικότητα σου. Εκφράζεις πολλά νεα παιδιά που έχουν πάνω από το κρεβάτι τους κάποια φωτογραφία σου. Ολοι οι ποδοσφαιρόφιλοι περιμένουν κάθε αγωνιστική να κάνεις τα δικά σου κόλπα.Να καταρρίπτεις το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Να μιλάς στην μπάλα με τον τρόπο που ξέρεις μόνο εσυ. Με κάθε σου μαγική ενέργεια, πάσα και συνδυασμό, ο εγκέφαλος του κάθε φιλάθλου δίνει εντολή για χειροκρότημα. Προσωπικά το έχω κάνει πολλές φορές. Είμαι από αυτούς που δεν του αρέσουν οι προσωπολατρίες. Αλλά είσαι από άλλο πλανήτη ρε φίλε…πώς να το κάνουμε!!! Τώρα τελευταία από ότι βλέπω δεν σου αρέσει να σουτάρεις ε??Το έχεις ρίξει στα κρεμάσματα. Θα το βαρεθείς και αυτό και θα βρείς κάποιον άλλο τρόπο να σκοράρεις!!! Σε κάθε αγώνα ολο και κάτι καινούργιο σκαρφίζεσαι…Ολο και κάποια απίστευτη πάσα θα βγάλεις και θα μείνουν όλοι με ανοικτό το στόμα και οι αμυντικοί θα παγώσουν με υψωμένο χέρι για περίπτωση of-side,αλλά μάταια γιατί όλα είναι υπολογισμένα και εκτελεσμένα με μαεστρία !!!Και εσυ θα συνεχίζεις να παίρνεις τις μπάλες σπίτι σου,και οι αντίπαλοι θα τσακώνονται ποιος θα πρωτοπάρει την μπλούζα σου…Θα συνεχίζεις να κατακτάς το ένα βραβείο μετά το άλλο και κάποιοι θα συνεχίζουν να σε αμφισβητούν…Και θα συνεχίζεις να τα κάνεις όλα αυτά γιατί είναι σα να παίζεις στην αλάνα της γειτονιάς σου με τους φίλους σου που ποτέ δεν τους βαριέσαι !!!Συνέχισε να τα κάνεις όλα αυτά και μην αλλάξεις ποτέ!!!Πριν λίγες εβδομάδες βρέθηκα στο Camp Nou στον αγώνα με την Gijon…δεν σε είδα γιατί είχες συμπληρώσει κάρτες και δεν αγωνίστηκες…Σε έψαξα αλλά δεν σε βρήκα.Ελπίζω μόλις διαβάσεις το γράμμα μου, να βρείς το χρόνο και να μου απαντήσεις!!!

Με εκτίμηση,

Πωλ Καταλανίστα

Υγ.Μην σταματάς να τους “κρεμάς”