Κυριακή 22 Ιουλίου 2012
Σάββατο 14 Ιουλίου 2012
Ερίκ Καστέλ...στα Ελληνικά!!!

Κυριακή 8 Ιουλίου 2012
Κους-κους:σήμερα γα σημέρα γάμος γίνεται!!!
Σάββατο 7 Ιουλίου 2012
Οι 9 χρυσές μπάλες της Barca!!!
Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012
Νεα απο τα υπόλοιπα τμήματα!!!
-1ος σκορερ της σεζόν που μας πέρασε για την ομάδα βγήκε ο Siarhei Rutenka 237 γκολ,ακολουθούν οι Laszlo Nagy 202, ‘Juanín’ García 172, Víctor Tomás 142, Raúl Entrerríos 135, Jesper Noddesbo 126
Παρασκευή 25 Μαΐου 2012
Κάτι παραπάνω απο ένας τελικός!!!
Σήμερα η ομάδα μας δίνει τον τελευταίο αγώνα για φέτος. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον τελικό κυπέλλου Ισπανίας, ή αλλιώς το κύπελλο του Βασιλιά. Μια ονομασία που δεν αρέσει καθόλου στους φιλάθλους της Μπάρσελόνα και της Μπιλμπάο. Ο θεσμός του κυπέλλου ξεκίνησε το 1902 και ήταν ιδέα του Carlos Padrós, μεταγενέστερα προέδρου της Ρεαλ Μαδρίτης ,ώστε να υπάρχει ένα τουρνουά προς τιμή του Αλφόνσου ΧΙΙI .Βέβαια η διοργάνωση πήρε διάφορες ονομασίες ανάλογα την πολιτική κατάσταση που υπήρχε στην χώρα. Το πλήρες όνομα της διοργάνωσης είναι Copa de Su Majestad El Rey Don Juan Carlos I, δηλαδή «Κύπελλο της Αυτού Μεγαλειότητος του Βασιλιά Χουάν Κάρλος Ι».
Τρίτη 15 Μαΐου 2012
Οικογενειακή υπόθεση!!!
Παρασκευή 27 Απριλίου 2012
Τετάρτη 25 Απριλίου 2012
Το 1ο Ευρωπαϊκό τρόπαιο(1979)!!!
Πέμπτη 19 Απριλίου 2012
Το τείχος του Λονδίνου.
Πέμπτη 12 Απριλίου 2012
Barcelonismo Ιστορικά:Barça 4 - Athletic Bilbao 3 (Copa final 1941/1942)

21-06-1942 Copa (Final)
BARÇA 4 - ATHLETIC CLUB BILBAO 3
Barça: Miró, Zabala, Benito, Raich, Rosalench, Llacer, Sospedra, Escolà, Marià Martín, Domènec Balmanya, Bravo
Ath. Bilbao: Echevarria, Arqueta, Mieza, Bertol, Ortiz, Urra, Iriondo, Panizo, Zarra, Garate, Elices.
Gols: Escolà 2, Marià Martín 2
Δευτέρα 9 Απριλίου 2012
Barcelonismo Ιστορικά:Η Barca των 5 κυπέλλων(1951/52)!!!

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012
Αφιέρωμα:MARADONA EN BARCELONA 1982-1984 (video)
Θεωρείται ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο στη δεκαετία του 1980, και ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών. Ο Μαραντόνα γεννήθηκε το 1960 στη Lanús,της Αργεντινής.Απο πολύ μικρή ηλικία, φαινόταν το ταλέντο του και το χρυσό αριστερό του πόδι,η ταχύτητα και οι απίστευτες ντρίπλες.Ο Diegido έφτασε στην Βαρκελώνη το 1982 από την Μπόκα Τζούνιορς .Δυστυχώς στην Καταλονία δεν είδαν αυτό που περίμεναν, λόγω σοβαρών τραυματισμών .Ο Μαραντόνα πήγε στην Barca για να πετύχει σπουδαία πράγματα, αλλά δυστυχώς έβγαλε λίγα πράγματα στον αγωνιστικό χώρο σε σχέση με αυτό που περίμεναν όλοι. Υπάρχουν όμως πολύ καλές αναμνήσεις από την παρουσία του στην ομάδα όπως ο αγώνας για το Κύπελλο Κυπελλούχων 82/83 με αντίπαλο τον Ερυθρό Αστέρα ή την εμφάνιση που έκανε στο Bernabeu με αντίπαλο την Ρεαλ για το League Cup,που ανάγκασε αρκετούς οπαδούς της Ρεαλ να τον χειροκροτήσουν !!!Η σχέση του με την διοίκηση δεν ήταν και η καλύτερη ,και έτσι μετά τον χαμένο τελικού Copa del rey με αντίπαλο την Bilbao 83/84 αποχώρησε από την ομάδα με προορισμό τη Νάπολη οπου έκανε σπουδαία πράγματα!!!
Παρακάτω σας παρουσιάζω ένα σπάνιο αφιέρωμα με γκολ του Μαραντόνα στο πέρασμά του απο την Μπαρσελόνα!!!Καλή απόλαυση!!!
Πωλ Καταλανίστα
Πέμπτη 5 Απριλίου 2012
Τα χρυσά γκολ του Hristo Stoichkov!!!
Πωλ Καταλανιστα
Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012
FCB Megastore:“Ανδρο καταναλωτισμού”!!!
Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Η ομάδα μπάσκετ με αμαξίδια με τη νίκη της απέναντι στη Gran Canaria με 81-55 κατάφερε και κέρδισε την θέση για την Division B!!!Η Barca δεν ξεκίνησε καλά το παιχνίδι και οι αντίπαλοι κυριάρχησαν στα δυο πρώτα 10λεπτα.Η ομάδα δεν ήταν συγκεντρωμένη και η άμυνα δεν μπορούσε να σταματήσει τις επιθέσεις του αντιπάλλου.Στο 3ο δεκάλεπτο η απόδοση της ομάδας ανέβηκε και η περίοδος τελείωσε με 53-47.Στην τέταρτη περίοδο η Barca έκανε το καλύτερο της παιχνίδι και έφτασε εύκολα στο τελικό 81-55 και πανυγίρια ξεκίνησαν!!!
Πραγματικά νιώθω μεγάλη συγκίνηση και περηφάνια γράφοντας για τα μικρά τμήματα του συλλόγου...Μαζι με τον Charlie προσπαθούμε να σας μεταφέρουμε ολα τα νεα και τις αγωνιστηκές των μικρότερων τμημάτων…Μπάρσα δεν είναι μόνο το ποδόσφαιρο…πολλοί αθλητές φορούν τα blaugrana χρώματα και αγωνίζονται με το ΙΕΡΟ σήμα στην καρδιά.Δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό για τον σύλλογο!!!Αγαπάμε την Μπάρσα ως σύλλογο,ως ιδεα!!!Mes que un club!!!Visca Barca Visca Catalunya!!!(Πωλ Καταλανίστα)
Κυριακή 25 Μαρτίου 2012
Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012
Γράμμα σ' έναν ποιητή...

Αγαπητέ Messi,
Πριν λίγη ώρα τελείωσε ένα ιστορικό παιχνίδι τόσο για την ομάδα,όσο και για εσένα. Κατάφερες μόλις στα 24 σου χρόνια να γίνεις ο πρώτος σκόρερ της ομάδας .Ολος ο κόσμος έχει υποκλιθεί τόσο στο ποδοσφαιρικό σου ταλέντο οσο και στην προσωπικότητα σου. Εκφράζεις πολλά νεα παιδιά που έχουν πάνω από το κρεβάτι τους κάποια φωτογραφία σου. Ολοι οι ποδοσφαιρόφιλοι περιμένουν κάθε αγωνιστική να κάνεις τα δικά σου κόλπα.Να καταρρίπτεις το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Να μιλάς στην μπάλα με τον τρόπο που ξέρεις μόνο εσυ. Με κάθε σου μαγική ενέργεια, πάσα και συνδυασμό, ο εγκέφαλος του κάθε φιλάθλου δίνει εντολή για χειροκρότημα. Προσωπικά το έχω κάνει πολλές φορές. Είμαι από αυτούς που δεν του αρέσουν οι προσωπολατρίες. Αλλά είσαι από άλλο πλανήτη ρε φίλε…πώς να το κάνουμε!!! Τώρα τελευταία από ότι βλέπω δεν σου αρέσει να σουτάρεις ε??Το έχεις ρίξει στα κρεμάσματα. Θα το βαρεθείς και αυτό και θα βρείς κάποιον άλλο τρόπο να σκοράρεις!!! Σε κάθε αγώνα ολο και κάτι καινούργιο σκαρφίζεσαι…Ολο και κάποια απίστευτη πάσα θα βγάλεις και θα μείνουν όλοι με ανοικτό το στόμα και οι αμυντικοί θα παγώσουν με υψωμένο χέρι για περίπτωση of-side,αλλά μάταια γιατί όλα είναι υπολογισμένα και εκτελεσμένα με μαεστρία !!!Και εσυ θα συνεχίζεις να παίρνεις τις μπάλες σπίτι σου,και οι αντίπαλοι θα τσακώνονται ποιος θα πρωτοπάρει την μπλούζα σου…Θα συνεχίζεις να κατακτάς το ένα βραβείο μετά το άλλο και κάποιοι θα συνεχίζουν να σε αμφισβητούν…Και θα συνεχίζεις να τα κάνεις όλα αυτά γιατί είναι σα να παίζεις στην αλάνα της γειτονιάς σου με τους φίλους σου που ποτέ δεν τους βαριέσαι !!!Συνέχισε να τα κάνεις όλα αυτά και μην αλλάξεις ποτέ!!!Πριν λίγες εβδομάδες βρέθηκα στο Camp Nou στον αγώνα με την Gijon…δεν σε είδα γιατί είχες συμπληρώσει κάρτες και δεν αγωνίστηκες…Σε έψαξα αλλά δεν σε βρήκα.Ελπίζω μόλις διαβάσεις το γράμμα μου, να βρείς το χρόνο και να μου απαντήσεις!!!
Με εκτίμηση,
Πωλ Καταλανίστα
Υγ.Μην σταματάς να τους “κρεμάς”
















