Ο Fontas αποχαιρετά τον φίλο του:"Ηταν χαρά μου να μοιράζομαι τα αποδυτήρια
μαζί σου!!Τις καλύτερες ευχές μου!!!"
-Εκτός από τους Pinto,Messi και Valdes ο David Villa θα γίνει για 3η φορά πατέρας μέσα στη χρονιά που μας
έρχετε.Εχει ήδη δυο κόρες τις Zaida και Olaya
Δηλώσεις Tello:
«Να φύγω από την Μπάρσα?Εχω ακόμα συμβόλαιο με την ομάδα και θέλω να μείνα πολλά
χρόνια ακόμα!!»
«Ο Keita είναι ενας φοβερός παίκτης,και το έχει αποδέιξει.Του εύχομαι
καλή συναίχεια!!»
«Ο Jordi Alba είναι ένας φανταστικός παίκτης.Εκανε ένα πολύ καλό euro και
τώρα στην Μπαρσελόνα τον περιμένουμε με ανοικτές αγκάλες!!!»
Ολα είναι έτοιμα για την γαμήλια τελετή του Andres και της Αννα!!!
Ο πρώην πρόεδρος Juan Laporta
εύχεται μέσω twitter: "Είμαι στον καθοδόν για τον γάμο του Andres
και της Anna.Τους εύχομαι να έχουν την τύχη όλου του κόσμου"
( σ.σ Να
ζήσετε και να είστε πάντα χαρούμενοι και ευτυχισμένοι .ααα και κουράγιο!!!)


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου