Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΤΥΧΗΣΕΤΕ!

Είναι πια  παντρεμένοι!Το πρώτο φιλί του κυρίου και της κυρίας Ινιέστα.Το barcelonismo.gr σας εύχεται έναν υπέροχο γάμο και μια υπέροχη ζωή παρέα με τη Βαλέρια και πολλά ακόμα μπλαουγκρανάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: