"Οι φίλαθλοι μας, ενώ χάναμε στον ημιτελικό από την Chelsea,τραγουδούσαν “O le
le, O la la, ser del Barça és el millor que hi ha” (O le le, O la la, να είσαι Μπαρσελόνα είναι το
καλύτερο που υπάρχει)!!!
Εκείνη την στιγμή ένα ρίγος με διαπέρασε. Ήμασταν σχεδόν εκτός,από
τον τελικό που όλοι περίμεναν. Και παρά την δύσκολη στιγμή, οι φίλαθλοί μας
ήταν φανταστικοί!!!"
"Θέλουμε το καλύτερο για ολους τους φιλάθλους μας, οι οποίοι
κυριολεκτικά μας βοηθάνε τόσο πολύ σε ορισμένα παιχνίδια, όπως χτες όταν η Ρεαλ
προηγήθηκε,αυτοί ήταν δίπλα μας.Τους χρωστάμε τα πάντα"
Είμαι πολύ συναισθηματικός άνθρωπος. Κλαίω όταν βλέπω “Το Ημερολόγιο”



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου