Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Το τείχος του Λονδίνου.


Τα φώτα στο Stamford Bridge έσβησαν, αλλά οι παίκτες της Chelsea είναι ακόμα και οι 11 μπροστά από το τέρμα του Τσεχ, φοβούμενοι ότι ακόμα και τώρα ο Messi μπορεί να σκοράρει. Αυτό ήταν το παιχνίδι των Λονδρέζων. Να κάνουν πλάγια από το κέντρο του γηπέδου σαν κόρνερ μήπως και πάρουν καμία κεφαλιά από τους κοντούς της Μπάρσα. Φταίμε και εμείς όμως που θα μπορούσαμε να σκοράρουμε σε κλασικές ευκαιρίες που είχαμε και μετά θα σου έλεγα εγω. 



Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω ο Messi ας πούμε, αφου σε κάθε φάση που βρισκόταν κοντά στην περιοχή και ήταν έτοιμος για το σουτ έπεφταν σε τάκλιν 3 παίχτες των μπλε.Δεν ξέρω αν η ομάδα είχε το μυαλό της στο clasico του Σαββάτου. Δεν ψάχνω δικαιολογίες. Το μη δολοφονικό ένστικτο του γκολ,όπως είπε και ο Iniesta,οπου σε ορισμένες φάσεις χρειάστηκε, και το ‘ταμπούρι’ των παικτών της Chelsea ήταν αυτό που μας στέρησε τη νίκη. Δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος. Η αντιμετώπιση των αντιπάλων με την ολοκληρωτική άμυνα που παίζουν είναι ένα φαινόμενο που θα συναντάμε συχνά, και πρέπει να βρεθούν λύσεις, και οι φάσεις που παρουσιάζονται πρέπει να μετατρέπονται σε γκολ.Ετσι τελειώνει το παραμύθι. Η μαγκιά της Μπάρσα αυτή είναι, και το έχω ξαναπεί.Εχει κάνει μεγάλες ομάδες με βαριές φανέλες,να φαίνονται πολύ μικρές στα μεταξύ τους παιχνίδια. Εχει κάνει μεγαθήρια του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου να ξέρουν ότι θα φάνε σίγουρα γκολ, δεν γίνετε αλλιώς.Είναι η μόνη ομάδα που έχει κάνει αντιπάλους προπονητές να σχεδιάζουν ειδικά συστήματα για να την αντιμετωπίσουν .Ολες οι ομάδες του κόσμου που θέλουν να την κερδίσουν με οποιοδήποτε τρόπο. Αυτό κάνει την Μπάρσα να ξεχωρίζει και ο μόνος τρόπος για να την αντιμετωπίσεις είναι αυτό που έκανε χτες η Chelsea και άλλες πολλές μεγάλες ομάδες. Ολοι πίσω, και κάνουν το Σταυρό τους!!!Και στον επαναληπτικό το ίδιο έργο θα δούμε. Θα χρειαστεί υπομονή και από τους παίκτες και από τον κόσμο. Θα υπάρχει και η κούραση από το clasico .Αυτό που πρέπει να κάνει η Μπάρσα είναι να παίξει το παιχνίδι της. Υπομονή λοιπόν μεχρι την άλλη εβδομάδα!!!

Πωλ Καταλανίστα

Δεν υπάρχουν σχόλια: