Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Οικογενειακή υπόθεση!!!



Εχει περάσει λίγος καιρός από την ημέρα που ο Pep Guardiola ανακοίνωσε την αποχώρηση του από την ομάδα.Πολλά γράφτηκαν  πριν και μετά από την ανακοίνωση του. Αφιερώματα κατέκλισαν το διαδίκτυο αλλα και τις εφημερίδες για τον Pep αλλά και για τον συνεχιστή του , Tito Vilanova.Ολοι πλέον έχουμε συνηδιτοπιήσει ότι από του χρόνου ο αγαπημένος μας Pep δεν θα είναι ο μαέστρος της ομάδας. Περίμενα λοιπόν και εγω να αποφορτιστεί ο κόσμος από την συγκίνηση, και να εκφράσω και εγω την άποψη μου, αν και είχα πει δυο κουβέντες στην εκπομπή studio Barca πριν δυο εβδομάδες.


Σέβομαι απόλυτα την απόφαση του .Ο ίδιος ξέρει καλύτερα από τον καθένα μας το καλό της ομάδας. Η κάθε κίνηση του Pep δεν είναι τυχαία, και αυτό το έχουμε καταλάβει και από δηλώσεις που κάνει στις συνεντεύξεις .Ηταν μια απόφαση που πιστεύω την είχε πάρει από πέρσι, αλλά έδωσε ένα χρόνο παράταση .Διαβάζοντας διάφορα δημοσιεύματα και ακούγοντας και δηλώσεις του Cruyff, λέγοντας ότι ο Pep δεν αισθανόταν όπως στην αρχή, φωτογραφίζοντας την διοίκηση και όχι το κλίμα στα αποδυτήρια, η απόφαση που πήρε ο Pep ήταν η καλύτερη πιστεύω. Πολλοί βιάστηκαν να πουν το πολυγραμμένο “ΕΚΛΙΣΕ Ο ΚΥΚΛΟΣ” για την ομαδα. Προσωπικά δεν το πιστεύω. Απο πισω έρχεται ο αντικαταστάτης ο οποίος ηταν στο μυαλό της διοίκησης αλλα και του Pep καιρό τώρα.O ίδιος δήλωσε πως αφήνει την ομάδα σε πολύ καλά χέρια. Κατι θα ξέρει. Βλέποντας κάποιος αγώνες της ομάδας,και παρατηρώντας τον Tito να είναι και αυτός πρωταγωνιστής στον πάγκο και όχι γλάστρα σίγουρα θα πιστεύει μέσα του ότι η ομάδα θα βρίσκετε σε σωστά χέρια!!! Η φιλοσοφία θα συνεχιστεί και το dna παρέμεινε ίδιο.Ο Vilanova έχοντας πλέον αποκτήσει πολλές γνώσεις και παραστάσεις δίπλα στον Pep είναι έτοιμος να γίνει ο νέος μαέστρος της ομάδας. Μην ξεχνάμε όταν πρωτοήρθε ο Guardiola στην ομαδα.Κανείς δεν πίστεψε που θα έφτανε.Το πράγμα θέλει υπομονή και όχι συγκρίσεις με τον προκάτοχο του.Η Μπαρσα για ακόμα μια φορά έδειξε πόσο πολύ στηρίζει τα μέλη της οικογένειας της, και οι φίλαθλοι της έχοντας γαλουχηθεί πλέον με την φιλοσοφία του συλλόγου,αμέσως αγκάλιασαν τον Vilanova!!!

Είμαι από αυτόυς που δεν πίστευα ότι θα φύγει ο Pep…Ελεγα από μεσα μου πως αργεί να ανανεώσει γιατι μπλοφαρει…Δυστυχώς δεν έπεσα μέσα.Το μόνο που μπορώ να πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτό τον άνθρωπο ο οποίος δίδαξε ήθος,ποδόσφαιρο και ανθρωπιά εντός και εκτός γηπέδου !!!Εδωσε ελπίδες στους μικρόυς παίκτες του συλλόγου ότι κάποια στιγμή θα έρθει και η δική τους ημέρα που θα παίξουν στην πρώτη ομάδα!!! Γέμισε χαρά και περηφάνια στον λαό της Κταλωνίας,και όχι μόνο, που έχουν για καμάρι τους την Barca!! Απο την άλλη όμως στο άκουσμα στο όνομα του Vilanova ένοιωσα γαλήνη μέσα μου έχοντας στο μυαλό μου ότι και αυτός είναι παιδί του συλλόγου και ότι η φιλοσοφία θα συνεχιστεί…Περιμένω με ανυπομονησία την καινούργια περίοδο και εχω την αίσθηση ότι θα δούμε και πάλι ωραία πράγματα!!! Υπομονή λοιπόν και στήριξη στον προπονητή!!!

Πωλ Καταλανίστα

Δεν υπάρχουν σχόλια: