Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ετοιμος με τη Μίλαν θα είναι ο Αντριάνο


Ο Αντριάνο Κορέϊα φορτσάρει προκειμένου να είναι έτοιμος γιά τη μεγάλη αναμέτρηση της επόμενης Τρίτης κόντρα στη Μίλαν στο Καμπ Νόου και όπως όλα δείχνουν θα τα καταφέρει. Ο Βραζιλιάνος ακραίος αμυντικός δεν θα είναι διαθέσιμος γιά τον αυριανό αγώνα με τη Μπιλμπάο, αλλά αναμένεται να πάρει το "πράσινο φως" των γιατρών τη Δευτέρα και να τεθεί κανονικά στη διάθεση του Γκουαρντιόλα γιά το παιχνίδι κόντρα στους "ροσονέρι". Επίσης ο Αφελάϊ δείχνει πως μπορεί να λάβει κι αυτός το οκ του ιατρικού επιτελείου τις επόμενες μέρες και να προσθέσει μία ακόμα λύση στις επιθετικές επιλογές της ομάδας. Τέλος, ευχάριστα είναι τα νέα και γιά τον Νταβίντ Βίγια. Το κάταγμα στη κνήμη έχει θρέψει, περπατάει με άνεση και την άλλη βδομάδα θα αρχίσει τρέξιμο! Ο στόχος είναι να προλάβει το Euro του καλοκαιριού. Μακάρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: