Η σκέψη πως ένας κακός αγωνιστικός χώρος είναι επιζήμιος γιά τη Μπάρσα, είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι πως ένας κακός αγωνιστικός χώρος, είναι επιζήμιος γιά οποιαδήποτε ομάδα διαθέτει ποδοσφαιριστές με καλή τεχνική κατάρτιση και ταχύτητα.
"Καλά να πάθετε", μονολόγησα όταν είδα τον Εμάνουελσον να χάνει το κοντρόλ λίγα μέτρα πριν τον Βαλντές. Και δεν ήταν η μόνη φορά στο παιχνίδι.
Βλέποντας τον Ζέέντορφ, τον Μπόατενγκ, τον Ζλάταν, να χάνουν κοντρόλ που κανονικά γι αυτούς είναι ... ψωμοτύρι σκεφτόμουν πόσο διαφορετικό παιχνίδι θα βλέπαμε αν το γήπεδο δεν έμοιαζε σαν αυτό που πολύ εύγλωττα περιγράφει στο άρθρο του ο δάσκαλος, αλλά με κανονικό γήπεδο ποδοσφαίρου. Ενα τέτοιο γήπεδο θα έχουν στη διάθεσή τους οι δύο ομάδες σε μιά βδομάδα στη Βαρκελώνη. Και όσοι θεωρούμε πως έτσι θα δούμε μιά πολύ καλύτερη Μπάρσα, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι πως θα δούμε και μιά πολύ καλύτερη Μίλαν. Μιά Μίλαν που γνωρίζει πλέον πως κάθε φορά που θα σκοράρει, θα υποχρεώνει την αντίπαλό της να το κάνει εις διπλούν γιά να προκριθεί. Η Μίλαν έκανε ακριβώς αυτό που σκεπτόταν πέρυσι στα ημιτελικά ο Μουρίνιο, αλλά και ακόμα καλύτερα: δεν δέχτηκε γκολ στην έδρα της! Ο Μουρίνιο πέρυσι "ταμπουρώθηκε" στο Μπερναμπέου, αλλά στο Καμπ Νόου έπαιξε πολύ πιό επιθετικά. Οι περισσότεροι θεώρησαν πως το έκανε γιατί δεν είχε άλλη επιλογή. Εγώ λέω πως αυτός ήταν εξ αρχής ο σχεδιασμός. Να μη χάσει στην έδρα του ή δυνατόν με 0 παθητικό στην άμυνα και να ρισκάρει στη ρεβάνς, εκεί που το άγχος των γηπεδούχων και ο φόβος να μη δεχτούν ένα γκολ, είναι ο καλύτερος σύμμαχος των φιλοξενούμενων. Φυσικά το να περιμένεις να κρατήσεις τη Μπάρσα στο 0 σε οποιοδήποτε γήπεδο είναι μιά πολύ αισιόδοξη σκέψη. Και η αλήθεια είναι πως η προχθεσινή Μπάρσα είχε πολλές ευκαιρίες γιά να πετύχει ένα ή και περισσότερα γκολ. Ομως αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα λέει πως στη ρεβάνς η Μπάρσα θα πρέπει να κερδίσει. Δευτερευόντως θα έλεγα εγώ πως μέλημά της θα πρέπει να είναι να μην δεχτεί γκολ (και ειδικά πρώτη). Κατά συνέπεια δεν περιμένω να δω μιά πιό επιθετική Μπάρσα στη ρεβάνς. Περιμένω να δω το ίδιο ακριβώς πλάνο απ τον Γκουαρντιόλα, την ίδια προσοχή στην άμυνα. Μόνο που αυτή τη φορά, το γήπεδο θα δώσει αυτό το κάτι παραπάνω που έλειπε χθες προκειμένου να φτάσει στη νίκη. Οσο γιά τη διαιτησία, ναι μεν έκανε λάθη σε βάρος μας, όμως οι 10 συνολικά ευκαιρίες γιά γκολ που είχαμε στο παιχνίδι, καταδεικνύουν πως αν ήμασταν λίγο πιό προσεκτικοί και τυχεροί, η νίκη δεν θα μας είχε ξεφύγει. Τέλος να πω ότι αν κάτι έλειπε χθες απ την ομάδα ήταν ο ρυθμός, η ταχύτητα με την οποία κυκλοφορούσε τη μπάλα. Ενας παράγοντας ήταν το γήπεδο. Ενας άλλος ήταν η κακή απόδοση του Ινιέστα που δύσκολα θα επαναλάβει τέτοιο παιχνίδι. Αλλωστε στη ρεβάνς ο Γκουαρντιόλα θα μπορεί να χρησιμοποιήσει και άλλα όπλα που χθες έμειναν στην άκρη του πάγκου. Ο Σεσκ είναι ένα απ αυτά. Ο Τιάγκο ένα άλλο. Ενδεχομένως και ο Κουένκα που προχθες το βράδυ είδε το παιχνίδι απ την εξέδρα.

1 σχόλιο:
Ήδη Νίκο άρχισες την ανάλυση για τον επαναληπτικό.Συμφωνώ για τον Σεσκ,θα δώσει παραπάνω δημιουργία στην ομάδα.Αν είναι έτοιμος και ο Αντριάνο θα λύσει πολλά προβλήματα όχι μόνο στην άμυνα αλλά και γενικότερα στον καταρτισμό της ενδεκάδας.Ίσως η Μίλαν θα προσπαθήσει να αιφνιδιάσει στην αρχή όπως το φθινόπωρο,αλλά και μεις θα είμαστε υποψιασμένοι.
Δημοσίευση σχολίου