Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Πολυάσχολη εβδομάδα


Η εβδομάδα που έχει μπροστά της η Μπαρσελόνα περιλαμβάνει δύο δύσκολους αγώνες με δύο ομάδες από τις κορυφαίες στην Ευρώπη.Πρώτα για το CL με τη Μίλαν στην Ιταλία και στη συνέχεια με την Μπιλμπάο στο Καμπ Νόου για τη Λίγκα.Χθες Κυριακή η Μπάρσα είχε ρεπό,ενώ σήμερα προπονήθηκε το πρωί στο Ciutat Esportiva.Αύριο πετάει για το Μιλάνο όπου θα προπονηθεί στις 7 στο Giuseppe Meazza.Την Τετάρτη ακολουθεί ο αγώνας στη γνωστή ώρα CL 9.45.Οι παίκτες θα μείνουν στην Ιταλία την Πέμπτη και θα προπονηθούν το μεσημέρι στο Centro Sportivo Faccheti στα περίχωρα του Μιλάνου, πριν επιστρέψουν την Παρασκευή το πρωί στη Βαρκελώνη για να προπονηθούν στο Nou Camp στις μία το μεσημέρι.Το Σάββατο στις 12.30 οι παίκτες θα έχουν μια τελευταία προπόνηση πριν αντιμετωπίσουν την Αθλέτικ Μπιλμπάο στις 11 το βράδυ στο Καμπ Νόου.Την επόμενη μέρα θα αρχίσουν οι προετοιμασίες για την ρεβάνς της Τρίτης εναντίον της Μίλαν στο Ciutat Esportiva Joan Gamper.
Πηγή:fcbarcelona.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: