Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Laporta: "Η μεταγραφή του Ζλάταν ήταν λάθος"


Ο πρώην πρόεδρος του FC Barcelona Juan Laporta, αναγνώρισε σε συνέντευξή του στη ιταλική Reppublica πως η μεταγραφή του Ζλάταν Ιμπραήμοβιτς ήταν λάθος
"Δεν έδεσε με το σύνολο παρότι η Μπάρσα λειτουργεί με ένα τρόπο που αγκαλιάζει κάθε νέο μέλος της. Επιπρόσθετα μιά τόσο πολυδάπανη μεταγραφή ήταν έξω κα από τι φιλοσοφία του συλλόγου που αξιοποιεί κυρίως το φυτώρειό της και δεν ξοδεύει υπέρογκα ποσά σε μεταγραφές", είπε ο Λαπόρτα, ο οποίος προέβλεψε πως στο μέλλον ... "ο Γκουαρντιόλα θα είναι ο επόμενος πρόεδρος της Μπάρσα και ο Τσάβι ο επόμενος προπονητής"
Οσο γιά το αφνετικό της Μίλαν, τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι, ο πρώην πρόεδρος της Μπάρσα και νυν πολιτικός δήλωσε πως "είναι καλός άνθρωπος. Στην προηγούμενη θητεία του στη Μίλαν έφτιαξε μιά πολύ μεγάλη ομάδα με τον Αρίγκο Σάκι". Ωστόσο ο Λαπόρτα έσπευσε να τονίσει πως "το δικό μας είναι ένα διαφορετικό μοντέλο που στηρίζεται πιό πολύ στα ταλέντα του και λιγότερο στα χρήματα"

Πηγή: ElMundoDeportivo.com

1 σχόλιο:

barche είπε...

....κι εγώ είμαι ο άγιος Φραγκίσκος της Ασίζης.Αλλά ας μην ανησυχεί ο Λαπόρτα,θα τον στηρίξουν οι Εσπανιόλες!!