Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

FCB Megastore:“Ανδρο καταναλωτισμού”!!!


Καλό απόγευμα αδέρφια,
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις και την γνώμη μου για κάτι που συνάντησα στο Camp Nou, στο σύντομο ταξίδι που είχα στην Βαρκελώνη,πριν λίγο καιρό. Αφορά το “άνδρο καταναλωτισμού” που λέγεται FCB megastore.Είχα μια μικρή ιδέα για τις τιμές που υπάρχουν σε μπλούζες μέσω διαδικτύου. Αλλά το ένιωσα και στο πετσί μου μόλις μπήκα μέσα στην μπουτίκ. Γεμάτος χαρά, ήταν και η πρώτη μου φορά, έμεινα με ανοικτό το στόμα από ενθουσιασμό βλέποντας τόσες πολλές μπλούζες και αντικείμενα της αγαπημένης μου ομάδας. Απο την χαρά και την συγκίνηση που ένιωθα είπα μέσα μου «πω πω,ρε τι γίνεται εδώ μέσα.??εδω είναι ο παράδεισος!!!».Εκανα μια βόλτα και στους δυο ορόφους βλέποντας όλα τα προϊόντα για να δω τι μου αρέσει. Η δεύτερη βόλτα ήταν για να διαλέξω κάτι και να το πάρω. Οταν ερχόταν η ώρα να κοιτάξω την τιμή από οτιδήποτε μου άρεσε αμέσως το έβαζα στην θέση του, ελπίζοντας πως το επόμενο που θα διαλέξω να είναι πιο προσιτό ως προς την τιμή. 


Να μην τα πολυλογώ, με μεγάλη απογοήτευση διαπίστωσα ότι μάλλον δεν θα αγόραζα τίποτα. Δεν ήταν για την τσέπη μου.Οι τιμές που έπαιζαν ήταν από 50-60 ευρώ και πάνω, και οι τιμές αυτές αφορούσαν απλά κοντομάνικα ή πόλο, δεν θα σας πω για ζακέτες και φούτερ που ξεπερνούσαν τα 100 ευρώ, και ειδικά για τις επίσημες εμφανίσεις αγώνων που και τσάμπα δεν τις έπαιρνα (για προσωπικούς λόγους)
Πραγματικά αισθάνθηκα μεγάλη απογοήτευση. Σκέφτηκα πως είναι δυνατόν η ομάδα που λέγεται FC Barcelona με τις κοινωνικές ευαισθησίες που έχει, να χτυπάει τόσο πολύ τις τιμές, και ειδικά στην εποχή που ζούμε, ξέροντας πως και στην πόλη της Βαρκελώνης υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ανεργίας. Θα μου πείτε πως είναι θέμα της εταιρίας Nike η οποία καθορίζει τις τιμές(δεν ξέρω αν πλέον καθορίζει και το σχέδιο της μπλούζας που θα αγωνίζεται η ομάδα).Θα απαντήσω πως η ίδια η ομάδα θα μπορούσε να βάλει χέρι στη Nike για το θέμα των τιμών. Η Nike έχει ανάγκη την Μπάρσα,και όλες τις ομάδες γενικά. Και αυτό ξέρω ότι συμβαίνει και με τις μπουτίκ πολλών ομάδων.Είναι ντροπή να εκμεταλλεύονται το πάθος και την αγάπη των φιλάθλων. Οι διοικούντες της ομάδας μου με στεναχώρησαν. Το είχαν κάνει βέβαια από το καλοκαίρι !!!Το ίδιο ισχύει και με τις τιμές των εισιτηρίων. Μάλλον θέλουν “συγκεκριμένο” κόσμο να επισκέπτεται το γήπεδο και την μπουτίκ .Οποιοι έχουν την δυνατότητα πλέον θα μπορούν να παρακολουθούν την ομάδα από κοντα. Οποιοι έχουν την δυνατότητα θα ψωνίζουν προϊόντα της ομάδας. Οι υπόλοιποι απέξω από το γήπεδο. Σε πάγκους οπου μπορείς να βρεις αρκετές μπλούζες χωρίς το σήμα της Nike σε χαμηλότερες τιμές.Το έχω ξαναπεί,το ποδόσφαιρο πλέον το παρακολουθούν όσοι έχουν την δυνατότητα.
Οι κύριοι του FCB megastore με έχουν χάσει πλέον από πελάτη…Δεν με είχαν ανάγκη βέβαια.Ανάγκη έχουν τους πελάτες από άλλες ηπείρους…Εγω θα βολευτώ και με ένα απλο μπλουζάκι και χωρίς Nike.Θα βολευτώ και με ένα κασκόλ από τους πάγκους.Εξάλλου αυτό που έχω μέσα μου δεν συγκρίνεται με κανένα υλικό αγαθό!!!
Μπορεί να συμφωνήσετε με τα παραπάνω μπορεί και όχι. Εγώ αυτό που ήθελα ήταν να σας εκφράσω τους προβληματισμούς μου και την άποψη μου για το συγκεκριμένο θέμα. Ευχαριστώ!!!

Πωλ Καταλανίστα

13 σχόλια:

Nik είπε...

exeis ta dikia sou...alla skepsou tous mis8ous twn apiktwn tis kai to kalokairino budget gia metagrafes...enw xrwstaei hdh 300 ekatomuria eurw..apo kapou prepei na er8oun ta lefta.

opote gia mena den einai 8ema barca..alla autwn pou exoun ferei tous mis8ous twn paiktwn autou tou epipedou se auta ta epipeda..

dionisis είπε...

Συμφωνώ 101% μαζί σου στο ότι FCBarcelona εχει από τα πιο ακριβά εισιτήρια σε αγώνες ποδοσφαίρου. Συγκρίνοντας πάντα με άλλους μεγάλους ευρωπαϊκούς συλλόγους. Ωστόσο οι τιμές στις φανέλες πχ είναι σχεδόν οι ίδιες παντού. Μια επίσημη φανέλα για άντρες κάνει από 70 ευρώ και πάνω. Αν έχει και τύπωμα στη πλάτη ανεβαίνει η τιμή. Είτε είναι ΝΙΚΕ ειτε ADIDAS ειτε την βρεις στην μπουτικ της Μπαρτσελονα ειτε της Μπαγερν. Κάνε μια έρευνα αγοράς και θα δεις.

SpLaNiS είπε...

συμφωνω φιλε πωλ...δεν εχω παει ποτε στο μαγαζι της μπαρσα αλλα φανταζομαι ποσα ακριβα ειναι τα προιοντα, γιατι τα εχω δει και απο το σαιτ της μπαρσα... επειδη εψαχνα πολυ για εισιτηρια βλεπω ποσο ακριβα ειναι, στην μαυρη αγορα παντα ή οποια "ελεγχετε" απο τις ομαδες και αυτο ειναι που δεν μου αρεσει! οι ομαδες εχουν της "εταιριες" μαυρης αγορας εισιτηριων και ενω τα επισημα εισητιρια για ενα κλασσικο πχ εχουν 90 ευρω στην μαυρη αγορα εχουν 500! μιλαμε για απιστευτο κερδος!

salvador είπε...

αν είναι να χρωστάμε κάνοντας μεγάλες μεταγραφές,προτιμώ να "ψωνίζουμε" απο την Masia...

salvador είπε...

φιλε dionisi το γράφω οτι το ίδιο ισχύει και για τις μπουτίκ άλλων ομάδων...

BCreator είπε...

Εχεις απολυτο δικιο Paul, ας βολευομαστε καλυτερα με τα μη αυθεντικα προιοντα τις περισσοτερες φορες τοτε..

salvador είπε...

ή προσωπικές δημιουργίες του καθενός!!!ακόμα καλύτερα!!!

archimidis είπε...

Εχεις απολυτο δικιο Πωλ. Το πραγμα ομως με τα ποδοσφαιρα (και αλλα αθληματα, αλλα κυριως το ποδοσφαιρο), εχει ξεφυγει εντελως! Γενικα ο κοσμος πάει κατα διαόλου και ακουγονται και ξοδευονατι τρελα λεφτα χωρις ντροπες! Τελος ακομα περισσοτερο τραγικο θεωρω το ποσο καταληγουν να επηρρεαζουν την ψυχολογια μας οι ομαδες! Και αντε στις επιτυχιες πάει στο καλο, αλλα να απογοητευομαστε τοσο πολυ πια και να θυμωνουμε επειδη εχασε η Μπαρσα (και η καθε αλλη ομαδα) δεν μπορω να το δεχθω! Το χειροτερο για μενα ειναι πως, δυστυχως, οσο περισσοτερο θα χαρω με την νικη, τοσο περισσοτερο θα στεναχωρηθω με την ηττα..Αλλα πού θα πάει θα με στρωσω! ;)

barche είπε...

Paul,τα λόγια σου σαν ροκ συγκρότημα.Πες κι άλλα...

daskalos είπε...

Είναι τεράστιο το θέμα Πωλ και άπτεται και της γενικότερης οικονομικής κατάστασης παγκόσμια.Πάντως υπάρχουν και φίλαθλοι της Μπάρσα(ξέρω ένα φίλο μου στην Ελλάδα,υπέροχο μπλαουγκράνα,είχαμε πάει παλαιότερα μαζί στο Καμπ Νόου)που δεν πάει πια γιατί διαφωνεί με την άκρατη εμπορευματοποίηση του συλλόγου.Μη ξεχνάμε ότι και το πλατάνι είναι μια πτυχή αυτής της εμπορευματοποίησης.Ο καθένας εκφράζεται όπως νιώθει και κάνει τις επιλογές του.

BCreator είπε...

Αρχιμηδη ειπες μεγαλη κουβεντα. Κι εγω αυτο προσπαθω να κανω και η αληθεια ειναι θελει αρκετο κοπο. Ελπιζω να τα καταφερουμε!

Nikolaos Perperidis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Nikolaos Perperidis είπε...

Μεγάλο θέμα Paul για πολλή συζήτηση!