Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Ολοκληρώθηκε η προπόνηση.21 παίκτες στο ξενοδοχείο.


Ολοκληρώθηκε η προπόνηση της ομάδας , (που περιελάμβανε και την επίσκεψη του Ανρί) στην οποία συμμετείχαν όλοι πλην των Βίγια , Αμπιντάλ , Φοντάς. 21 παίκτες αποσύρθηκαν στο ξενοδοχείο W, όπου θα διανυκτερεύσουν. Αύριο το πρωί η ομάδα θα προπονηθεί στο Κάμπ Νόου κεκλεισμένων των θυρών. Οι 21 του Γκουαρντιόλα είναι : 
Valdés, Pinto, Alves, Piqué, Cesc, Puyol, Xavi, Iniesta, Alexis, Messi, Thiago, Mascherano, Keita, Sergio Busquets, Pedro, Afellay, Adriano, Cuenca, Tello, Montoya και Bartra.

Δεν υπάρχουν σχόλια: