Ο Πέπ Γκουαρντιόλα μίλησε στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του επαναληπτικού ημιτελικού του Champions League, με την Τσέλσι :
-Δεν είπαμε τίποτα το ιδιαίτερο με τους παίκτες ενόψει του αυριανού αγώνα. Τα συνηθισμένα. Μιλήσαμε για τακτική, παρακολουθήσαμε βίντεο.
-Σε αυτό το επίπεδο δεν έχει σημασία αν έχεις παίξει πριν από 3 ημέρες . Αύριο θα παλέψουμε για να είμαστε στον τελικό του Μονάχου. Δεν έχω αμφιβολία ότι θα αγωνιστούμε δυνατά και θα κάνουμε ένα καλό παιχνίδι.
-Το παιχνίδι θα μοιάζει με αυτό απέναντι στην Λεβάντε και την Μαδρίτη. Χρειάζεται να βρούμε την ισορροπία μεταξύ υπομονής και έντασης.
-Πρέπει να βρούμε τρόπο για να δημιουργήσουμε ευκαιρίες για γκολ. Και να προσέξουμε τις αντεπιθέσεις τους.
-Ο Μέσι δεν ένιωθε καλά χθες. Ο γιατρός του έδωσε κάτι για το στομάχι. Σήμερα ήταν καλά.
-Δεν μπορούμε να αγωνιστούμε σκεπτόμενοι τι έγινε στον 1ο αγώνα. Ξεκινάμε από το 0-0.
-Νομίζω ειλικρινά ότι στα τελευταία παιχνίδια παίξαμε πραγματικά καλά. Και με την Μαδρίτη επίσης. Παρακολούθησα τον αγώνα ξανά σήμερα. Σίγουρα πάντα μπορείς να κάνεις κάποια πράγματα καλύτερα , αλλά είχαμε τον έλεγχο.
-ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΚΕ. ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΙΛΟΓΕΣ. ΤΟΝ ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΟΛΥ. ΤΟ ΠΩΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗ ΖΩΗ , ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ. Κάποιοι παίκτες έχουν μόνο το ποδόσφαιρο. Ο Ζεράρ έχει και άλλα πράγματα. Δεν μπορώ να τον αλλάξω. Μου αρέσει έτσι όπως είναι.
-Αυτοί οι παίκτες παραμένουν και άνθρωποι , αλλά έχω πίστη σ'αυτούς. Δεν λυγίζουν. Προσπαθούν για το καλύτερο.
-Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΠΡΟΚΡΙΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙ' ΑΥΤΟ.
-ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΤΗΣ ΕΝΔΕΚΑΔΑΣ? ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ. ΕΝΑΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΤΙ. ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΥΣΤΙΚΟ, ΘΑ ΠΑΡΕΜΕΝΑ ΣΙΩΠΗΛΟΣ.
-Επιτρέψτε μου να μην ανησυχώ για τον Μέσι ακόμα και αν δεν σκοράρει σε 27 παιχνίδια. Έχει σκοράρει τόσα γκολ. Το μόνο που πρέπει να κάνει, είναι να απολαμβάνει το παιχνίδι.
-Έχουμε έναν συγκεκριμένο τρόπο που αγωνιζόμαστε και όσο θα είμαι εγώ προπονητής, δεν θα αλλάξει.
-Ξέρω τις ευθύνες μου, αλλά είναι η ώρα των παικτών να μιλήσουν. Θα το κάνουν αύριο για ακόμα μια φορά.
-Οι παίκτες στενοχωρήθηκαν για την απώλεια του πρωταθλήματος, αλλά προπονήθηκαν καλά.
-Η Τσέλσι μπορεί να σκοράρει. Έχει την ικανότητα να το κάνει. Ο Ντρογκμπά είναι σπουδαίος παίκτης, δυνατός (σ' αυτό το σημείο χαμογέλασε.)
-Δεν μπορώ να κοντρολάρω την προσωπική ζωή των παικτών. ΠΡΕΠΕΙ να είναι κάτι περισσότερο από ποδόσφαιρο.
-Υπάρχουν ένα δισεκατομμύριο λόγοι που πιστεύω ότι θα προκριθούμε. Βέβαια κάποιοι ελπίζουν ότι δεν θα τα καταφέρουμε. Επιτρέψτε μου να διαφωνώ.
-Ο τύπος πρέπει να επιτεθεί σε εμένα και στους παλαιότερους παίκτες και όχι στον Τιάγκο ή τον Τέγιο, που έκανε ένα απίστευτο παιχνίδι προχθές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου