Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Η Μπάγιερν, ελέω Στουτγκάρδης, πια μέσα στο παιχνίδι του τίτλου


Ψηλαφίζει την κορυφή της Μπουτεσλίγκα ο Κώστας Μαρούντας

Και να ήθελε η Μπάγιερν να αγνοήσει την κατάκτηση της φετινής Μπουντεσλίγκα, δεν την αφήνει η Ντόρτμουντ. Για την ακρίβεια, η Στουτγκάρδη, που κράτησε στο 4-4 τους πρωταθλητές και επέτρεψε στη Μπάγιερν να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στη βαθμολογία. Το σχεδόν αποτρεπτικό μείον εφτά των λίγων εβδομάδων πιο πριν, πια έχει γίνει μείον 3. Δηλαδή, με πολύ απλά λόγια, απόσταση μιας βολής, του ενός ματς. Όλο αυτό γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον όταν φέρνει κανείς στο νου του ότι τη μεθεπόμενη αγωνιστική θα διεξαχθεί το απόλυτο ματς τίτλου: Το Μπορούσια Ντόρτμουντ-Μπάγιερν Μονάχου.




Η Στουτγκάρδη αποδείχθηκε σκληρό καρύδι. Αφού δεν επηρεάστηκε από το 2-0 των γηπεδούχων, προηγήθκε με 2-3. Ακόμα και όταν οι παίκτες του Κλοπ έκαναν στο 82΄και στο 87΄την ανατροπή που αποτελούσε ένα μικρό χάδι τίτλου, η Στουτγκάρδη δεν τα παράτησε, κάνοντας ευτυχισμένους τους βαυαρούς της Μπάγιερν. Ισοφάρισε στις καθυστερήσεις σε 4-4, ολοκληρώνοντας ένα σπουδαίο και χορταστικό ποδοσφαιρικά παιχνίδι, αλλά και ανάβοντας μια φωτιά που μετέφερε τα σήματα καπνού της μέχρι το Μόναχο. Αρκούσε στους ποδοσφαιριστές του Χάινκες να περνάγανε από τη Νυρεμβέργη και θα ήταν πια εκ των πραγμάτων για τα καλά στη διεκδίκηση του τίτλου. Στην επιστροφή τους δηλαδή εκεί που έχουν συνηθίσει για πολλές δεκαετίες, όντας η πιο πετυχημένη ομάδα του γερμανικού ποδοσφαίρου, και εντός, αλλά και εκτός συνόρων. Και πράγματι σχεδόν 50.000 άνθρωποι είδαν είκοσι λεπτά περίπου πριν το τέλος τον Α.Ρόμπεν να παίρνει το όπλο του, να σκοράρει και να λυτρώνει τους συμπαίκτες και τους οπαδούς της ομάδας. Η Μπάγιερν πια κουβαλάει το βαρύ φορτίο, όχι μόνο του champions league, αλλά και την αξιωματικού περιεχομένου υποχρέωση, που πηγάζει από το μέγεθος της ιστορικής σημειολογίας της, να τα δώσει όλα και για τον εγχώριο τίτλο. Αν οι βαυαροί ξεπετάξουν το εμπόδιο της Άουγκσμπουργκ την επόμενη αγωνιστική-που είναι και το πιθανότερο σενάριο, θα πάνε στο μεγάλο παιχνίδι, ξέροντας καλά πως με νίκη βελτιώνουν κατά πολύ τη θέση τους στην κούρσα για την κορυφή. Τόσο πολύ που θα βρίσκονται πλέον μετά από αρκετό καιρό σε αυτήν! Θα αποκτήσουν σίγουρα προβάδισμα ψυχολογίας, καθώς θα έχουν καλύψει μια σημαντική διαφορά. Πια θα είναι στο χέρι τους να κάνουν δικό τους το τρόπαιο του πρωταθλητή, αφού θα έχουν σβήσει πλήρως το όποιο μειονέκτημα υπήρχε μέχρι πρόσφατα και τους περιόριζε σε ρόλο αουτσάιντερ. Ειδικά αν την άλλη αγωνιστική στραβοπατήσει ξανά η Μπορούσια, τότε ποιος τους πιάνει τους βαυαρούς...Ακόμα και αν δεν τα καταφέρουν τελικά, θα έχουν να λένε ότι το προσπάθησαν όσο μπορούσαν και το επέτρεπαν οι συγκυρίες, που κάθε άλλο παρά ευνοϊκές θα τις χαρακτήριζε κάποιος.

Πάντως, ας μην προτρέχουμε και ας περιμένουμε να δούμε τις αντιδράσεις της Ντόρτμουντ. Γιατί είναι πολύ καλή ομάδα και ο θιγμένος της εγωισμός αποτελεί δυνατό κίνητρο για επιστροφή και απαντήσεις. Και όσο η Μπάγιερν έχει και τις τιτανομαχίες με τη Ρεάλ Μαδρίτης, έτσι όπως προδιαγράφεται με πολλές πιθανότητες έπειτα από τους αγώνες της περασμένης εβδομάδας, η Ντόρτμουντ μπορεί να έχει κάτι καθόλου αμελητέο για να ποντάρει και να ισχυρίζεται με περισσή ακρίβεια λόγου πως λειτουργεί υπέρ της.

ΥΓ: Για τη Μάντσεστερ Σίτι αρμόζει μονάχα μια φράση: Όποιος παίζει με τη φωτιά (σ.σ. και είναι άπειρος) κινδυνεύει στο τέλος να καεί. Τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν όχι μόνο στα επιμέρους ματς, αλλά και στη συνολική κατάσταση του πρωταθλήματος που δείχνει να γέρνει επικίνδυνα προς Γιουνάιτεντ πλευρά...Ας πρόσεχαν να μην μένουν πίσω στο σκορ κάθε φορά...

2 σχόλια:

daskalos είπε...

Κώσταρε με ωραίες πινελιές και την κατάλληλη δόση μας ενημερώνεις για πιθανούς αντιπάλους της Μπάρσα,αλλά και μας ενημερώνεις,γιατί ποιος λέει ότι έχει γνώμη για το ευρωπαικό ποδόσφαιρο αν δεν ενημερώνεται όχι μόνο για την Μπάρσα,αλλά και για το γενικότερο ευρωπαικό χώρο;

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ...... Και για να αστειευτούμε λίγο, δεν πιστεύω να είσαι εναρμονισμένος με το πνεύμα της ημέρας, ε; Χα, χα. Με πιάνεις νομίζω...