Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Fb Valdes:'' ''Gravesinha"Ακόμα γελάνε μαζί μου!''

Fb Valdes:''Εδώ βλέπετε μια φωτογραφία για το πώς μοιάζει το γόνατο, αφού έκανε ένα "Gravesinha" (σύρσιμο του γονάτου στο έδαφος).Η πιο χαζή κίνηση του αγώνα. Οι φίλοι μου εξακολουθούν να γελούν μαζί μου ... μια αγκαλιά!''

Δεν υπάρχουν σχόλια: