Πολλοί θα αναρωτηθήκατε τι έγραφαν και που ήταν αφιερωμένα τα t-shirts που φορούσαν οι παίκτες πριν τον αγώνα με την Μπιλμπάο.Πρόκειται για την εκστρατεία «Επαγγελματικό ποδόσφαιρο κατά της πείνας»,μια συνεργασία μεταξύ του κόσμου του ποδοσφαίρου, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του FAO(Food and Agriculture Organization) για να σταματήσει την επαναλαμβανόμενη τραγωδία της πείνας στον πλανήτη.Η σηματοδότηση της εκστρατείας πραγματοποιήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο σ'όλη την Ευρώπη.Σε κάθε αγώνα πάνω από 300 σωματεία σε 20 πρωταθλήματα από 16 χώρες σε όλη την Ευρώπη αφιέρωσαν στο να κρούσουν τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με την κρίση του Σαχέλ(περιοχή της Δυτικής Αφρικής, πάνω από 15 εκατομμύρια άνθρωποι κινδυνεύουν να γίνουν θύματα του λιμού). Ήδη, το μήνυμα της εκστρατείας έφτασε σε εκατομμύρια οπαδών από τη Γλασκώβη ως τη Βαρκελώνη και από τη Λισαβόνα ως τη Μόσχα.
2 σχόλια:
Φίλε μου,επαινώ τις προθέσεις σου και το μήνυμα που περνάει στα εκατομύρια των οπαδών,όπως λες,αλλά θεωρώ υποκριτές τους διακινητές της καμπάνιας,αφου το ποδόσφαιρο έχει πέσει στα νύχια ανθρώπων,που θησαυρίζουν με απληστία,χρησιμοποιώντας τους οπαδούς σαν ασπίδα προστασίας στις ανομίες τους.Άπειρα τα παραδείγματα στην Ελλάδα και στον κόσμο.Η πείνα,ως γνωστόν,δεν είναι φυσικό φαινόμενο(χιόνι,καταιγίδα,σεισμός κλπ),είναι δημιούργημα της άνισης κατανομής του παραγόμενου πλούτου.Λαμπροί εκφραστές αυτής της πολιτικής είναι οι,ως άνω,εκστρατεύοντες.Ας μην ξεχάμε,τέλος,ότι αυτή η ομάδα με τα μέλη της και,γενικότερα,ο Καταλανικός λαός στην πλειοψηφία του(γιατί Εσπανιολιστές ήταν απέναντι!!)πλήρωσε με το αίμα του τον αγώνα για μια κοινωνία,που οι άνθρωποι δεν θα πεινάνε,ζώντας με ισότητα,δικαιοσύνη κι ελευθερία.Και,προφανώς,δεν είσαι ο.. αποδέκτης του σχολιασμού.
Φίλε Barche,συμφωνώ μέχρι τελείας σε όσα λες.
Δημοσίευση σχολίου