Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Μπάλα στην εξοχή...

Φωτογραφίες από το γήπεδο της Σαραγόσα χθες....Η άνοιξη μας ήρθε με βήμα ταχύ,εμπρός να την προϋπαντήσουμε ξανά στην εξοχή...


Δεν υπάρχουν σχόλια: