Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Πέδρο:''Για τον Άμπι το γκολ''

Tw Pedro:«Μεγάλη νίκη ομάδα.Πολύ σημαντική.Αφιερώνω το γκολ στο φίλο μου Αμπιντάλ.Μια μεγάλη, μεγάλη αγκαλιά, αδερφέ.».

Ενώ ο Λίνεκερ συνεχίζει να αποθεώνει το Μέσσι..

 Tw Gary Lineker: "Ξέρω,έχω πει ότι Μέσσι είναι μια ποδοσφαιρική ιδιοφυία.Άλλαξα γνώμη.Είναι κάτι περισσότερο απ'αυτό!...''

Δεν υπάρχουν σχόλια: