Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

"Ζήτω η Μπάρσα"!!!


Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα απόσπασμα που μου έκανε εντύπωση από το βιβλίο Ποδόσφαιρο:Μια θρησκεία σε αναζήτηση θεού, του Μανουέλ Βαθκεθ Μονταλμπάν.Είναι ένα γεγονός από το παρελθόν το οποίο δείχνει την λατρεία των Καταλανών για τον σύλλογο!!!



"Μια ωραία μέρα,στη διάρκεια του τελικού κυπέλλου Ισπανίας του 1968 μεταξύ Μπαρσελόνα και Ρεαλ,όταν πια ήταν εξασφαλισμένη η νίκη της Μπάρσα,ο νεαρός κωφάλαλος σηκώθηκε συγκινημένος κα φώναξε ΖΗΤΩ Η ΜΠΑΡΣΑ!!!Δεν ειχε μιλήσει ποτέ πριν,ουτε ξαναμίλησε μετά.Κανένας δεν ξέρει,και ισως να μην το μάθει ποτέ,μέσω ποιών μηχανισμών αυτοάμυνας προήλθε εκείνη η κραυγή απο κάποιες παραλυμένες φωνητικές χορδές,τι κρυφός ποταμός προκάλεσε το θαύμα της λέξης μέσα στην έρημο ενός νεαρού Καταλανού”….



2 σχόλια:

Nikolaos Perperidis είπε...

Ένα εκπληκτικό βιβλίο - συρραφή σκέψεων και άρθρων του τεράστιου Μονταλμπάν, τις απόψεις του οποίου ενστερνίζομαι σχεδόν στο 100% , κάτι το οποίο βέβαια έχω πληρώσει ακριβά με κατηγορίες και τρομερούς εναντίον μου χαρακτηρισμούς. Ας είναι.Δεν μετανιώνω στο ελάχιστο.

Μπράβο Paul και για την φωτογραφία και το βίντεο με το οποίο συνοδεύεις το απόσπασμα.

Ανώνυμος είπε...

Μια λέξη μόνο αξίζει στο άρθρο αυτό: ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! Μ' όλη την σημασία της λέξης. Συγχαρητήρια για την δημοσιεύση.