Αφορμή γ'αυτό το άρθρο κάτι που είπε ο Νίκος Καραμάνος στο chat box του barcelonismo.gr στην κουβέντα μετά το τέλος του αγώνα με την Μπιλμπάο.Είπε ο Νίκος:''Εγώ νομίζω ότι κουραστήκαμε πολύ σήμερα. Ο ρυθμός ήταν πολύ γρήγορος''.Έχει δίκιο ο επίτιμος,αλλά αυτό πιστεύω ότι ήταν εντολή του Πεπ,αφ'ενός με τέτοιο ρυθμό να μην αφήσει κανένα περιθώριο στην κουρασμένη Μπιλμπάο,αφ'ετέρου να νιώσει όλη την ευτυχία του να αντιμετωπίζεις κάποιον που θαυμάζεις και να νιώθεις την τέλεια έκφραση ζωής για τη δουλειά σου.
Κακά τα ψέματα,η ομάδα δεν εμφανίστηκε ποτέ στο Μιλάνο.Νομίζω γράφτηκε ότι ο Πεπ στο ημίχρονο είπε στους παίκτες να προσέχουν μη χτυπήσουν...Η Μπαρσελόνα στο γήπεδο της Μίλαν σχεδόν περπατούσε,όσο μπορούσε κι αυτό,και πρόσεχε τη σωματική της ακεραιότητα από ένα κάκιστο γήπεδο.Ήταν λοιπόν κατά κάποιο τρόπο ξεκούραστη χθες. Και έπρεπε να ξαναμπεί πάλι σε καλό ρυθμό για το κρίσιμο παιχνίδι για το CL την Τρίτη.Να σημειώσουμε ότι εξαιτίας της απόφασης από τον Πεπ για γρήγορο ρυθμό στο χθεσινό παιχνίδι ξεκουράστηκαν οι Πουγιόλ,Τσάβι και χρησιμοποήθηκαν οι Αντρεσίτο,Αλέξις για να ανεβούν,γιατί δεν είχαν πάει καλά στο Μιλάνο και ο Αντριάνο για να μπει σε ρυθμό κι αυτός εν'όψη Μίλαν.
Ακόμα ο Πεπ ήθελε με τον καταιγιστικό ρυθμό να μην αφήσει κανένα περιθώριο αντίδρασης στην κουρασμένη Μπιλμπάο.Την έπιασε από την αρχή απο τα μαλλιά,όλα τα παιδιά είχαν καλή απόδοση και φρενήρη ρυθμό στο πρέσινγκ,αλλά και στο δημιουργικό.Όλοι με εξαίρεση τον Τέγιο στο πρώτο ημίχρονο χωρίς να φταίει καθώς η Μπάρσα έκανε περισσότερο παιχνίδι από το κέντρο και δεξιά.Ανέβασε ρυθμό και απόδοση ο Πικέ,ενώ ο Μασεράνο ήταν εκπληκτικός.Το γκολ ήρθε στο τέλος του ημιχρόνου αλλά ήταν κάτι που φώναζε από μακριά πολλή ώρα τον ερχομό του.Μετά από αρκετες ευκαιρίες και σε μια ενέργεια που ο Αντρεσίτο ήταν η αιχμή και η κατάληξη μιας ομάδας που επί ένα ημίχρονο χόρευε ηδονιστικά και στο τέλος του ολοκλήρωσε εντυπωσιακά...
Αλλά ο γρήγορος ρυθμός,όπως είπε ο Νίκος,του χθεσινού παιχνιδιού ήταν εντολή και για έναν ακόμα λόγο.Ίσως το σπουδαιότερο.Απέναντι του ο Πεπ είχε το δάσκαλό του αλλά και κάποιον που εκτιμά απεριόριστα τη δημιουργικότητά,την προσφορά του και τη συμπεριφορά του στα γήπεδα.Ήταν φανερό πόσο χάρηκε ο Πεπ το παιχνίδι.Είχε δώσει εντολές,είχε πατήσει το κουμπάκι της ομάδας στο γρήγορο και στο ανώτερο επίπεδο για να ''συνομιλήσει''με τον Μπιέλσα σε μια ποδοσφαιρική ανταλλαγή απόψεων στο γήπεδο πέρα από μικρότητες και μιζέριες κομπλεξικών που αντί να απολαμβάνουν τη χαρά και την ευγενή άμιλλα ενός παιχνιδιού,επιδιώκουν τη ψευδεπίγραφη αποθέωση του πρωτο..αλάκα(συγχωρήστε με).Ένας ευτυχισμένος Πεπ σε μια αληθινή έκφραση ποδοσφαιρικής και όχι μόνο ζωής.

3 σχόλια:
ακριβως αυτο εγινε δασκαλε γιατι ο πεπ και γενικα η μπαρσα ξερει να σεβεται.
υ.γ.."αλάκα(συγχωρήστε με)."σε ποιον αναφερεσε δεν καταλαβα? :)
''.Είχε δώσει εντολές,είχε πατήσει το κουμπάκι της ομάδας στο γρήγορο και στο ανώτερο επίπεδο για να ''συνομιλήσει''με τον Μπιέλσα σε μια ποδοσφαιρική ανταλλαγή απόψεων στο γήπεδο πέρα από μικρότητες και μιζέριες κομπλεξικών που αντί να απολαμβάνουν τη χαρά και την ευγενή άμιλλα ενός παιχνιδιού,επιδιώκουν τη ψευδεπίγραφη αποθέωση του πρωτο..αλάκα(συγχωρήστε με).Ένας ευτυχισμένος Πεπ σε μια αληθινή έκφραση ποδοσφαιρικής και όχι μόνο ζωής.''
Αναφέρθηκα στον καθένα που δεν μπορεί να βιώσει την απλή χαρά και την ευγενή άμιλλα ενός παιχνιδιού και έχει πρόθεση μόνο την αποτεωτική νίκη του χρησιμοποιώντας θεμιτά και αθέμιτα μέσα.
Πρωτίστως,εννοείται ο ..Ακατανόμαστος!Το κύριο,για μένα,είναι η μπλαουγκράνα επικοινωνία,που ανοίγει εποικοδομητικά και διαχέεται απ`την πλούσια αρθρογραφία σου.Πάντως,να ξέρεις,δεν κάνεις για το...ΔΣ του FCB!!Eκτος κι αν αναλάβει ο Πεπ(χα χα)
Δημοσίευση σχολίου