Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Γκουαρντιόλα: «Ο Πικέ δεν σκέφτεται μόνο το ποδόσφαιρο»


Ο Πεπ ξέρει καλύτερα από τον καθένα ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή εκτός από τη νίκη για την Μπαρσελόνα απόψε κόντρα στην Τσέλσι. Για τον λόγο αυτό ο κόουτς δεν έχει καμία απολύτως αμφιβολία για τις δυνατότητες της ομάδας να φτάσει στον τελικό του Μονάχου: «Μιλάμε για παίκτες που έχουν ανταπεξέλθει σε πιο δύσκολες καταστάσεις. Πάντα αντιμετώπιζα την οποιαδήποτε πρόκληση με μεγάλη αισιοδοξία και σιγουριά, εξαιτίας της βαθιάς πίστης που έχω σε αυτήν την ομάδα. Και το ματς με την Τσέλσι δεν θ’ αποτελέσει εξαίρεση. Πρέπει να έχουμε ισορροπία και υπομονή για να βρούμε την κατάλληλη ευκαιρία να σκοράρουμε. Πιστεύω ότι δεν θα έχουμε και τις άπειρες ευκαιρίες για γκολ, οπότε όποια μας προκύψει θα πρέπει να την εκμεταλλευτούμε στο έπακρο. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα φτάσουμε στο Μόναχο. 


Η ήττα και η κούραση από το ματς με την Ρεάλ δεν θα μας επηρεάσουν. Για ημιτελικό Τσάμπιονς Λιγκ και δεν έχει σημασία αν το τελευταίο μας ματς ήταν χτες ή πριν 3 μέρες. Οφείλουμε να είμαστε έτοιμοι για να φτάσουμε στον τελικό. Γνωρίζουμε καλά τις αρετές της Τσέλσι. Εδώ και χρόνια παίζουν με τον ίδιο τρόπο, γι’ αυτό και πρέπει να βρούμε τρόπο να δημιουργήσουμε ευκαιρίες και να σκοράρουμε νωρίς. Σίγουρα μπορεί να υπάρξουν στιγμές που θα χάσουμε την κατοχή της μπάλας, αλλά θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για να μην κινδυνεύσουμε σε καμία περίπτωση. 

Ευτυχώς έχω μια ομάδα με αρκετές εναλλακτικές στην διάθεσή μου και το δίδυμο Πουγιόλ-Μασεράνο μου φαινόταν ιδανικό για ματς όπως με την Λεβάντε και την Ρεάλ. Χρειαζόμουν γρήγορους παίκτες. Τον Πικέ δεν υπάρχει καν η ανάγκη να σας πω πόσο τον εκτιμώ. Για τον χαρακτήρα του, την αγάπη που έχει για την ζωή, το πάθος του για το ποδόσφαιρο. Τα υπόλοιπα είναι δική μου απόφαση. Και φυσικά μιλάμε για απόφαση με καθαρά ποδοσφαιρικά κριτήρια. Ένας προπονητής ούτε μπορεί ούτε πρέπει να ασκεί έλεγχο και πίεση στην προσωπική ζωή των παικτών του. 

Είναι ο ίδιος ποδοσφαιριστής που γνώρισα όταν ήτανε ακόμα στην παιδική ομάδα. Είναι ένας παίκτης με ανησυχίες. Δεν σκέφτεται μόνο το ποδόσφαιρο. Η ζωή του είναι γεμάτη και δεν είμαι εγώ αυτός που θα του πω τι πρέπει να κάνει και τι όχι. Εγώ έτσι τον γνώρισα και τον θέλω έτσι. Ν’ ανησυχώ για τον Μέσι? Ποτέ δεν μπορώ ν’ ανησυχώ για τον Μέσι, σαν να έχει να σκοράρει 27 ματς. Το πρόβλημα αυτού του παιδιού είναι ότι έχει συνηθίσει να βάζει τρία γκολ και να δίνει και από τρεις ασίστ. Εμείς λοιπόν του δίνουμε την άδεια και το ελεύθερο να μην σκοράρει μέχρι ν’ αποφασίσει εκείνος πότε. Νομίζω την έχει κάνει την δουλειά του και με το παραπάνω φέτος.

Τέλος, αν κάποιος θέλει να κάνει την κριτική του και να επιτεθεί κάπου, ας επιτεθεί σε μένα κι όχι στον Τιάγκο ή στον Κρίστιαν. Όχι στα παιδιά, ό, τι έχει να πει κάποιος ας το πει σε μένα κατευθείαν. Κάποιοι δεν ήταν και πολύ καλοί. Αναλύστε και προσέξτε το παιχνίδι του Κρίστιαν. Ήταν εξαιρετικός. Αυτός ήτανε που δημιούργησε τις όποιες ευκαιρίες κάναμε» κατέληξε.

diariogol.com

1 σχόλιο:

laseroth είπε...

Μα γιατί να είσαι τόσο μεγάλος...