Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Το’ ριξε στο τρέξιμο ο Ροσέλ


Ο πρόεδρος της Μπαρσελόνα ξέρει ότι απόψε θα ζήσει μια από τις πιο έντονες και δύσκολες βραδιές της σεζόν στο Καμπ Νόου. Γι’ αυτό και αποφάσισε να κάνει λίγο τρέξιμο, προσπαθώντας να χαλαρώσει και να ξεχάσει για λίγο το ματς κόντρα στην Τσέλσι. Ο Ροσέλ βγήκε για τρέξιμο λίγες ώρες πριν το γεύμα μεταξύ των διοικήσεων των μπλαουγκράνα και των Λονδρέζων. Όπως είχε κάνει και στο Μιλάνο, έτσι και τώρα τίποτα δεν εμποδίζει τον πρόεδρο του συλλόγου να προσπαθεί να κρατιέται σε φόρμα.




sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: