Μπάρσα-Τσέλσι σήμερα για τον ημιτελικό του CL στις 9.45 και εμείς οι φίλοι του barcelonismo.gr όπως κάθε φορά που αγωνίζεται η Μπάρσα φέτος,είτε είναι λίγκα,κύπελο,διηπειρωτικό,CL,φιλικό.. θα δόύμε τον αγώνα στο στέκι μας,Sports Cafe(Λ.Συγγρού 178,απέναντι από τον Αγ.Σώστη),γιατί ΑΠΛΑ ΠΑΙΖΕΙ Η ΜΠΑΡΣΑ ΜΑΣ!Θα είμαστε εκεί από τις 8.30 για κουβέντα,προγνωστικά,γνωριμία με τους νέους φίλους,αυθεντική Μπάρσα επικοινωνία και ΠΡΟΚΡΙΣΗ!ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!VISCA BARCA!
ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ!ΤΟ BARCELONISMO.GR ΜΕ
ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΙΣ 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ (ΥΠΑΡΧΕΙ
ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ ΜΠΑΝΕΡ ΣΤΟ BARCELONISMO.GR,ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ) ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΒΙΒΛΙΑ
ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
ΕΚΠΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ,ΣΤΗ ΜΑΘΗΤΕΙΩΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥΣ.ΦΕΡΤΕ ΣΤΟ
SPORTS CAFE ΕΝΑ ΚΑΛΟ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΚΕΛΩΝΙΣΜΟΥ.VISCA
BARCA!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου