του Νίκου Περπερίδη
Μάλλον πρέπει να επισκεφθώ σύντομα ψυχίατρο. Ίσως αυτός μπορεί να μου δώσει μία εξήγηση. Σχεδόν μαζοχιστικά, σήμερα το πρωί, την επομένη της ήττας μας από την Τσέλσι, ξύπνησα πλημμυρισμένος από όμορφα συναισθήματα με κυρίαρχο αυτό της υπερηφάνιας.
Οι λόγοι αρκετοί. Θα τους αναφέρω σύντομα και συνοπτικά.
1ον. Η ομάδα μου παρουσιάστηκε για ακόμη μια φορά όπως ακριβώς την περίμενα, δηλαδή προσπαθώντας να τηρήσει πιστά την αγωνιστική της φιλοσοφία. Κάτι που πράττει απαρέγκλιτα είτε αγωνίζεται σε φιλικά προετοιμασίας, είτε σε ημιτελικά Champions League. Ένδειξη για μένα τρομακτικής προσωπικότητας και πίστης σε αγωνιστικές αρχές.
2ον. Η ομάδα μου εκθέτει αντίστοιχες μεγάλης (οικονομικής και όχι μόνο) αξίας, οι οποίες δείχνουν να χάνουν κάθε πίστη στις δυνατότητες τους, όταν βλέπουν απέναντι τους μπλαουγκράνα φανέλες (μαύρες χθες βέβαια λόγω των συνθηκών) και αγωνίζονται με τρόπο όχι απαραίτητα αθέμιτο, αλλά σίγουρα όχι τέτοιο που να προάγει την ουσία του αθλήματος, που προσωπικά εκτιμώ ότι είναι το Soga Bonito, δηλαδή το όμορφο ποδόσφαιρο.
3ον. Η ομάδα μου ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ . Με την λήξη του χθεσινού αγώνα, οι παίκτες της Μπάρσα αντάλλαξαν φανέλες με τους αντιπάλους, οι δηλώσεις τους αλλά πάνω απ’ όλα οι δηλώσεις του καθοδηγητή τους, ήταν αξιοπρεπέστατες, χωρίς να αφήνουν σκιές, χωρίς να μετατοπίζουν τις (όποιες) δικές τους ευθύνες και δείχνοντας πίστη στην ανατροπή.
4ον. Η ομάδα μου δεν καταλαβαίνει από έδρες. Συνήθως οι φιλοξενούμενοι επηρεάζονται, τουλάχιστον στα πρώτα λεπτά αγώνων, όταν αγωνίζονται εκτός έδρας. Όχι αυτή η ομάδα. Από το ξεκίνημα του χθεσινού αγώνα και ο πιο αδαής μπορούσε να καταλάβει ποιος θα ήταν το αφεντικό, ποιος θα είχε τον έλεγχο. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι οι οπαδοί των γηπεδούχων, δεν δείχνουν καθόλου έκπληκτοι ούτε και ενοχλημένοι από το (επαναλαμβανόμενο) αυτό γεγονός, αφού ξέρουν και αυτοί, ότι με αυτή την Μπάρσα, δεν γίνεται αλλιώς.
5ον. Η ομάδα μου έχει φέρει σε μεγάλη αμηχανία τους δημοσιογράφους που περιγράφουν τους αγώνες της, για λογαριασμό της ελληνικής τηλεόρασης. Όντας προφανώς πολύ δύσκολο γι’ αυτούς να παραδεχτούν ότι τέτοιες ποδοσφαιρικές παραστάσεις δεν έχουν ξαναδεί στην ζωή τους, απλώνουν στα μικρόφωνα έναν σχεδόν κωμικό συνδυασμό κομπλεξισμού και παραπληροφόρησης, που περιλαμβάνει επίσης τελείως άστοχες αγωνιστικές αναλύσεις, διανθισμένες με αλλοπρόσαλλα συμπεράσματα και κρίσεις. Αν ποτέ χτιστεί πυραμίδα βλακείας, τα πιο ψηλά τοποθετημένα λιθαράκια της, θα έχουν σίγουρα χαραγμένα πάνω τα ονόματα τους, δεν υπάρχει περίπτωση.
Ραντεβού λοιπόν την επόμενη Τρίτη και οπλιστείτε με υπομονή αδέρφια. Όχι τόσο για το αποτέλεσμα. Θυμηθείτε ποιος τηλεοπτικός σταθμός θα μεταδώσει τον αγώνα μας και θα καταλάβετε γιατί θα πρέπει να κλείσουμε τα αυτιά μας και να αφήσουμε τα μάτια μας να κάνουν την δουλειά, το βράδυ της 24ης Απριλίου..

9 σχόλια:
ΜΑΖΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΝΙΚΟ!!!
Νίκο,τους "Σωτηρανούτσους" τους έχω γραμμένους,εδώ και πολλά χρόνια.Σβήνω τον ήχο,παρότι χάνεται η ψυχή της εξέδρας.Τελευταία,που πήρα την κάρτα του "άραβα",βρήκα την υγειά μου,διαβάζω και τα συντρόφια στο barcelonismo,τι άλλο να χαίρομαι;Στ`αγωνιστικά τώρα,θέλω τελικό με τους όμορους της Καταλωνίας,και να το σηκώσει ο καλλίτερος.
Νικόλα μου είναι υπέροχο αυτό το site που έχουμε φτιάξει!Πέρα από την ενημέρωση που δίνουμε στην ουσία μόνο εμείς στην Ελλάδα για την Μπάρσα,έχουμε δημιουργήσει τη μόνη περιοχή στην Ελλάδα(οι άλλοι δε γεμίζουνε ταξί....)όπου γίνεται γόνιμος διάλογος,ανταλλαγή απόψεων και όπως σήμερα συναισθημάτων.
Έτσι λοιπόν θέλω να σου πω σήμερα ότι εγώ μπορεί να είμαι στον πλανήτη ήττα και πίκρα,πρόσεξε όμως καλέ μου μην εισχωρήσεις άθελα σου και φυσιολογικά στον πλανήτη αλαζονεία και ανωτερότητα.Η ομάδα Νικόλα μου έχει προβλήματα ατομικών ντεφορμαρισμάτων που στοιχίζουν.Έχει κάνει τόσα πολλά σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα.Δε έχω κανένα παράπονο απ'αυτά τα παιδιά για τις χαρές που μου έχουν δώσει,αλλά πιο πολύ τους ευχαριστώ για τις ήττες.Έρχεται και το κλάσικο.Μακάρι μεθαύριο να φύγω από τον πλανήτη μου και να ρθω στον πλανήτη της χαράς σου.
Δάσκαλε! Είναι σίγουρο ότι δεν είμαστε στα καλύτερα μας. Συμφωνώ και είναι κάτι που δεν σχολίασα, γιατί προηγήθηκε το άρθρο του Νίκου που με κάλυψε.
Τώρα αν από αυτή την ανάρτηση μου πηγάζει αλαζονεία, σίγουρα δεν με τιμάει και πάλι όμως διαβάζοντας το ξανά, δεν μπορώ να αλλάξω ούτε γραμμή ρε γαμώτο. Νομίζω ότι πρόκειται για υπαρκτά γεγονότα - καταστάσεις.
Τελικά αν αποκλειστούμε, θα πάψουμε να είμαστε καλύτερη ομάδα?
Είναι πάντως λογική και απόλυτα αποδεκτή η "προειδοποίηση" σου.
Ας ελπίσουμε να μην χρειαστεί να μαζέψω εγώ τα μπογαλάκια μου για να ρθω στον πλανήτη που (προσωρινά ούτως ή άλλως)βρίσκεσαι. Visca αληθινή επικοινωνία!!
barche
Ακριβώς για την ψυχή της εξέδρας και επειδή ακόμη δεν έχω την σχετική κάρτα, είμαι αναγκασμένος να τους ακούω.
Vic
Μου έχουν συστήσει έναν καλό. Μην ανησυχείς! χα χα
Πολυ σωστα οσα εγραψες και ενα τελευταιο απο μενα που μπορει για να σας να μην ηταν σημαντικο:
Ειμαι υπερηφανος οταν στην τελευταια φαση του αγωνα και μετα απο αλλη μια αχαστι ευκαιρια που σπαταλησαμε να βλεπω τον μεγαλο αρχηγο της ομαδας να χειροκροτει και να προσπαθει να εμψυχωση τους συμπαικτες του να συνεχισουν να παλευουν. Την ιδια ωρα που καποιοι αλλοι ισως θα τα εβαζαν με θεους και δαιμονες, με την τυχη τους, με τους συμποδοσφαιριστες τους και σιγουρα θα τα παρατουσαν.
Θελω να πιστευω οτι οσες ευκαιριες σπαταλησαν ψες θα τις μετατρεψουν σε γκολ και με το παραπανω το σαββατο και την τριτη. Ακομα και αν δεν τα καταφερουν ελαχιστα με ενδιαφερει φτανει να τους δω να παιζουν με το χθεσινο παθος και να τους αναγκασουν να κλιστουν για αλλη μια φορα στην περιοχη τους.
Υ.γ συγχαριτηρια αλλα και πολλες ευχαριστιες γι΄ αυτή την υπεροχη γωνια που δημιουργισατε στο διαδικτυο.
Ευχαριστούμε πολύ thewall
Ολοι εσείς, μας δίνετε μεγάλο κουράγιο να συνεχίσουμε να ζούμε καθημερινά τη Μπάρσα και να μοιραζόμαστε τη ζωή μας μαζί σας!
όλοι μαζί thewall..
Όπως το είπες αδελφέ μου!VISCA BARCA!KAI Visca αληθινή επικοινωνία!!
Δημοσίευση σχολίου