Ψηλαφίζει τον γερμανοϊσπανικό ημιτελικό ο Κώστας Μαρούντας
Ο πρώτος ημιτελικός του champions league δεν ήταν ένα απόλυτα συγκλονιστικό παιχνίδι-και υπάρχει εξήγηση για αυτό, αλλά κανείς δεν μετάνιωσε που τον είδε, όπως κανείς δεν μπορεί να μειώσει τη σημασία και το ενδιαφέρον του πράγματος. Και έδωσε πολλή τροφή για σκέψη και τις συνεπαγόμενες ποδοσφαιρικές συζητήσεις.
Η Ρεάλ Μαδρίτης εμφανίστηκε περισσότερο υποτονική από ότι θα περίμενε κανείς συνυπολογίζοντας και την κρισιμότητα του αγώνα. Η Μπάγιερν δικαίωσε όσους πόνταραν πάνω της, σε ότι αφορά τις αυξημένες πιθανότητες που τις έδιναν αυτοί για πρόκριση. Θεωρώ πως θα μπορούσε να φύγει από τη χτεσινή αναμέτρηση με ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Και μάλλον το άξιζε αν δούμε τη συνολική εικόνα του αγώνα. Έδειξε πολλά από τα καλά στοιχεία της φετινής της παρουσίας. Πραγματικά, η φετινή Μπάγιερν είναι μια πολύ δυνατή ομάδα. Τις βραδιές που είναι συγκεντρωμένη και έχει διάθεση, σε συνδυασμό με καλή φυσική κατάσταση, είναι σε θέση να κερδίσει οποιαδήποτε ομάδα στον κόσμο. Επίσης, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ότι οι ίδιοι οι παίκτες της ξέρουν τις δυνατότητες τους, οπότε με βάση αυτό το δεδομένο προσπαθούν να επιβληθούν στο γήπεδο και να κάνουν το παιχνίδι τους, δίχως φόβο, αλλά με πάθος. Και το κίνητρο του εντός έδρας τελικού παραμένει σημαντική παράμετρος στη διαμόρφωση των ψυχοπνευματικών τους αναζητήσεων.
Η ομάδα του Μουρίνιο έχει κάνει αρκετά μέτρια παιχνίδια τον τελευταίο καιρό. Να μου επιτρέψετε να συμπεριλάβω και το χτεσινό. Η ισοφάριση που πέτυχε ήταν κάτι πολύ παραπάνω από ότι θα μπορούσε να προσδοκά με τέτοια εμφάνιση, στο σύνολο της επιμένω να λέω. Η Μαδρίτη βρίσκεται ήδη μέσα σε ένα πρόγραμμα τεράστιας σημασίας αγώνων που θα κρίνουν τα πάντα, αλλά δεν δείχνει να έχει πάρει τον αέρα της κατάστασης. Δεν ξέρω τι φταίει, πάντως με τέτοιους ρυθμούς δεν θα πετύχει αυτά που θέλει. Φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν αγνοώ ότι μπορεί από το επόμενο κιόλας παιχνίδι-και ξέρουμε ποιο είναι-να εμφανιστεί κάτι διαφορετικό. Για αυτό και η Μπάρσα μόλις ξεμπερδέψει από τον πρώτο αγώνα με την Τσέλσι θα πρέπει να μην επαναπαυτεί από αυτά που βλέπει από τους μαδριλένους, αλλά να έχει στο νου της τα πάντα και να προετοιμαστεί κατάλληλα. Και όταν λέμε τα πάντα, το εννοούμε…
Αλλά, ας επανέλθουμε στο champions league. Προβλέπεται μια συγκλονιστική ρεβάνς στη Μαδρίτη. Σίγουρα η Μπάγιερν είναι σε θέση να βγάλει ένα γκολ. Όμως, αυτό δεν φτάνει. Ειδικά αν απέναντι της υπάρχει μια καλή Ρεάλ Μαδρίτης. Είναι προτιμότερο για τους παίκτες του Χάινκες να φροντίσουν να κλείσουν την άμυνα τους, πρεσάροντας αποτελεσματικά από τη σέντρα κιόλας, έτσι ώστε να αυξάνουν το άγχος των γηπεδούχων με το πέρασμα του χρόνου. Ίσως κάποια διαστήματα να χρειαστεί και παιχνίδι πρωτοβουλίας, με πολλή προσοχή στα μετόπισθεν, για να σπάσουν τον τσαμπουκά των αντιπάλων τους και να ηρεμήσουν την εξέδρα. Ας αφήσω προς το παρόν τα επιμέρους, γιατί δεν περνάνε από το χέρι μου, και ας καταγράψω ότι σε γενικές γραμμές τα θεωρώ όλα πιθανά στη ρεβάνς. Όχι για να είμαι από τώρα καλυμμένος σε ότι γίνει, όχι από ουδετερολαγνεία, αλλά γιατί πραγματικά τα βλέπω όλα πιθανά. Από το να σκάσει κανένα ξεγυρισμένο 4-1, έως το να κάτσει το ματς σε κανένα διπλό. Όλα θα κριθούν στο πως θα εμφανιστεί η Ρεάλ, γιατί είναι μάλλον σίγουρο πως οι Γερμανοί θα είναι συγκεντρωμένοι και σοβαροί…Το συνηθίζουν αυτό άλλωστε εδώ και δεκαετίες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου