Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Πρόβλημα....

Η χθεσινή ισοπαλία της Μαδρίτης με τη Βαλένθια δεν ανέδειξε μόνο την αναμενόμενη αγωνιστική πτώση και χαλάρωση της ομάδας του Μουρίνιο,αλλά και την προβληματική κατάσταση που έχει περιέλθει η πρωτοπόρος της λίγκα γενικότερα,καθώς διατητικές αποφάσεις που θα την ευνοούν,δεν μπορούν να δίνονται τώρα πια εξόφθαλμα,έχουν δοθεί και με το παραπάνω νωρίτερα.Επίσης η ψυχολογία τη δεδομένη στιγμή δίνει φτερά στην Μπάρσα,ενώ στη Μαδρίτη συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.Τίποτα όμως δεν έχει τελειώσει ακόμα,το διάστημα που ακολουθεί θα επιβραβεύσει αυτόν που θα επιδείξει σοβαρότητα και δε θα τρελαθεί από τη συγκυρία της στιγμής.



Με κεκτημένη ταχύτητα ξεκίνησε η Ρεάλ το φετινό πρωτάθλημα να απαντήσει επιτέλους στην Μπάρσα και να πάρει μετά από τρία χρονιά εμφατικών αποτυχιών της τον τίτλο.Ρόλαρε δυνατά η ομάδα του Μου μέσα έξω,αλλά και με κάποια φανερά μαύρα σημάδια σφυριγμάτων εύνοιας.Στο χαρακτήρα του Μου η εικόνας της ολοκληρωτικής έκφρασης παντοδυναμίας που την εμφύσησε και στην ομάδα του μη κρατώντας πισινή.Το ξεφούσκωμα θα ερχόταν,αλλά έπρεπε να φτιαχτεί κλίμα αδιαμφισβήτητης παντοδυμαμίας.Και τώρα στα δύσκολα παιχνίδια όπως το χθεσινό με τη Βαλένθια,μια ομάδα που πολλοί πιστεύουν ότι στην Ισπανία είναι καλύτερη και από την Μπιλμπάο,δεν υπήρχε ενέργεια στην μπαταρία.Από την άλλη μεριά η Μπάρσα ακολούθησε το γνωστό ετήσιο προγραμματισμό με την κατανομή δυνάμεων και χρόνου,αλλά και το μπόλιασμα με νέους παίκτες βλέποντας μακρύτερα.

Το χτεσινό παιχνίδι στο Μπερναμπέου δικαίωσε και επαλήθευσε και όσους μιλούσαν για όλη τη χρονιά για το σπρώξιμο της Μαδρίτης.Όχι για σφυρίγματα που δόθηκαν,αλλά γι'αυτά που δε δόθηκαν.Ήταν συγκινητική ή προσπάθεια πρωτοκλασάτων παικτών της Μαδρίτης να προκαλέσουν σφύριγμα που θα ξεκλείδωνε το παιχνίδι και η μη ανταπόκριση του διαιτητή.Πρόβλημα....Η διαφορά στην ουσία έχει εξανεμιστεί και τώρα πώς θα σφυρίξει το κοράκι,όταν έχουν προηγηθεί όργια αποφάσεων;Μας περιμένουν στη γωνία,γιατί έχουν γίνει πολλά.Πώς να μας σπρώξουν τώρα;Μπρος κοιλιά και πίσω ρόμπα η κατάσταση.Πρόβλημα....

Στη φωτογραφία του άρθρου φαίνεται επισης ανάγλυφα και η ψυχολογική κατάσταση των μισθοφόρων της πρωτοπόρου.Τέλμα.Έρχεται και 'κείνος ο αγώνας...σε 'κείνο το γήπεδο που έχει κατηφόρα....Πρέπει να πάμε και στη βάσκικη γειτονιά...Χάλια.Δεν πάνε και τα πόδια μας...Δε μας δίνουν φτερά και οι διαιτητές...Αλλά στη φωτογραφία φαίνεται επίσης και όλη η ψυχολογική,ψυχασθενική επικινδυνότητα ενός παίκτη που επιτέλους η ποδοσφαιρική κοινότητα πρέπει να τιμωρήσει παραδειγματικά καθώς είναι ικανός για το χειρότερο,συνεπικουρούμενος και εμπνεόμενος από τις διδαχές του προπονητή του,στα κρίσιμα παιχνίδια που έρχονται.

Η Μπάρσα λοιπόν μπήκε στο παιχνίδι του τίτλου,αλλά όπως καλά ξέρει όποιος αναλύει με σοβαρότητα το ποδόσφαιρο,όποιος ξέρει καλά την Μπάρσα,τίποτα ακόμα δεν έχει κριθεί.Ακολουθούν  αρκετά παιχνίδια δύσκολα,υπάρχει ο παράγοντας του CL και τα πάντα ανατρέπονται κάθε στιγμή.Πέρα από δυνατές και κρίσιμες εξόδους όπως αυτή της Λεβάντε,είναι τουλάχιστον λάθος να πιστεύουμε ότι το κλάσικο είναι δεδομένο.Η Μπάρσα του Γκουαρντιόλα δεν κατέκτησε όλους αυτούς τους τίτλους κάνοντας ποδοσφαιρικό τουρισμό και ποτέ δεν είχε τη βεβαιότητα της επικράτησης.Όπως έχει πει ο καθοδηγητής της έμπαινε σε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά ξεκινώντας από το μηδέν να παρουσιάσει στον κόσμο το δικό της στυλ,το δικό της τρόπο ποδοσφαιρικής δημιουργίας σεβόμενη τον κάθε αντίπαλο και γευόμενη στο τέλος πανάξια την κάθε κούπα της.Και αυτό θα κάνει και τώρα.

4 σχόλια:

Γιάννης είπε...

Πολύ σωστά (ως συνήθως) τα λες δάσκαλε! Μπορεί να μην έρχομαι τόσο συχνά στο sports cafe πλέον αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε σας παρακολουθώ! Η αλήθεια είναι ότι εγώ, φύσει απαισιόδοξος, δεν πίστευα ότι η διαφορά μπορούσε να πέσει τόσο πολύ. Φαίνεται όμως ότι τα γομαρόπαιδα του Special 5 το πίστευαν! Χαίρομαι πολύ που έκανα λάθος, ελπίζω να ξαναγίνει στο μέλλον! Κι όπως έγραψα και στο fb: κοίτα να δεις που από το -10 θα πάμε στο classico για 2 αποτελέσματα...

Υ/Γ: Πέπε γερά, έτσι όπως πας θα σκάσεις (επιτέλους) και σκαμπίλι στον προπονητή σου!

daskalos είπε...

Φίλε κανείς μας δε ξέρει πόσο μεγάλη είναι αυτή η ομάδα!Εγώ να δεις τι έγραφα για μικρό καλάθι και πασίγιο στο Καμπ Νόου!Μας κάνει καλύτερους σε όλα τα επίπεδα!

barche είπε...

Δάσκαλε,με δεδομένο τις απόψεις σου,η καλύτερη λύση θα είναι ένας τελικός στο ch.l.,που ταιριάζει χρονικά και μας συμφέρει,ότι κι αν συμβεί στο πρωτάθλημα.Visca el Barca i visca Catalunya!!

kostas είπε...

ετσι δασκαλε.
ουτε γω πιστευα οτι μπορει να γυρισει το πραγμα(ακομα και τωρα σκεφτομαι οτι ισως ολα αυτα γινονται για ξεκαρφωμα),αλλα εδω που φτασαμε πρεπει να κυνηγησουμε καθε παιχνιδι ξεχωριστα και οπου μας βγαλει.εμεις ουτως η αλλως ετοιμαζομασταν για πασιγιο.ειμαι σιγουρος οτι αυτο θα κανουμε(ελεω πεπ) και με ταπεινοτητα θα προσπαθησουμε να τα σηκωσουμε παλι ολα.:)
και αν τα καταφερουμε, μετα ο καραγκιοζης οπου φυγει-φυγει.