Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Real Zaragoza - FC Barcelona 1-4

Μέτριος στο πρώτο ημίχρονο ο Λίο, εξαιρετικός στο δεύτερο, έφαγε πολύ ξύλο αλλά και πάλι η τεράστια κλάση του μίλησε

Ζορίστηκε στο πρώτο ημίχρονο η κουρασμένη Μπάρσα, αλλά στο δεύτερο η τάξη αποκαταστάθηκε. Δεν γινόταν η καλύτερη ομάδα του πλανήτη να μην κερδίσει αυτή τη Σαραγόσα, πολύ δε περισσότερο όταν έμεινε με 10 παίκτες εξ αιτίας της δεύτερης κίτρινης κάρτας που δέχτηκε στην εκπνοή του ημιχρόνου ο προκλητικός Αμπράχαμ. 



Οι γηπεδούχοι τα έδωσαν όλα γιά το αποτέλεσμα, έπεφταν επάνω στη μπάλα και στα πόδια των αντιπάλων τους σαν καμικάζι και με αυτό τον τρόπο δημιούργησαν πολλά προβλήματα στους blaugrana γιά τουλάχιστον 35 λεπτά. Το συγκρότημα του Γκουαρντιόλα, χωρίς Τσάβι, Ινιέστα και Μπουσκέτς στη σύνθεσή του, αντιμετώπισε πολλά προβλήματα στην ανάπτυξη, αφού  Τιάγκο, Σεσκ και κυρίως Κεϊτά βρέθηκαν σε μέτρια βραδιά. Τα πολλά λάθη στο χώρο του κέντρου εκμεταλεύτηκαν οι γηπεδούχοι και με τους ταχύτατους Αράντα και Λαφίτα χτύπησαν στις αντεπιθέσεις. Στο 23', σε φάση διαρκείας στην περιοχή των blaugrana και μετά από δοκάρι του Αράντα, ο Βαλντές πήγε δεύτερος στη μπάλα, ο Λαφίτα πρόλαβε να την "τσιμπήσει" και αμέσως μετά να "βουτήξει", ο διαιτητής καταλόγισε την εσχάτη των ποινών, αλλά ο Βίκτορ ήταν εκεί γιά να πει "όχι" στον Αράντα και να κρατήσει ανέπαφη την εστία του. Ο,τι δεν κατάφερε απ τη βούλα του πέναλντυ ο εξτρέμ της Σαραγόσα, το πέτυχε λίγα λεπτά αργότερα με αρκετή δόση τύχης. Το αριστερό άκρο της άμυνας της Μπάρσα "κοιμήθηκε", ο Αράντα μπήκε απειλητικά στην περιοχή, σούταρε συρτά και η μπάλα μετά από απίστευτη καραμπόλα με τον Βαλντές κατέληξε στα δίχτυα. Το γκολ των γηπεδούχων δεν αφύπνησε τη Μπάρσα που συνέχισε να αγωνίζεται αργά και προβλέψιμα, με τα ατού της μπλοκαρισμένα και σχεδόν χωρίς φάση γιά 35 λεπτά. Στο λεπτό αυτό η Μπάρσα κάνει την πρώτη της μεγάλη ευκαιρία, αλλά ο Ρομπέρτο λέει όχι στην εξ επαφής εκτέλεση του Μέσσι. Η μπάλα καταλήγει κόρνερ, ο Σεσκ το εκτελεί με απίστευτα φάλτσα, η πορεία της μπάλας ξεγελά τον Ρομπέρτο και ο μεγάλος Κάρλες Πουγιόλ δεν χάνει την ευκαιρία. Χωρίς κοντρόλ, βάζει το πόδι στην μπάλα και τη στέλνει στα δίχτυα γράφοντας το 1-1. 
Το γκολ αυτό, ανέβασε την ψυχολογία των πρωταθλητών που μετά από 3 λεπτά ξαναχτύπησαν. Μετά από εκτέλεση κόρνερ των γηπεδούχων και σουτ εκτός περιοχής που κόντραρε στο κεφάλι του Αλβες, ο Μέσσι έφυγε ταχύτατα στη κόντρα, την κατάλληλη στιγμή πάσαρε στον Αλέξις που τον ακολούθησε, ο Χιλιάνος του επέστρεψε τη μπάλα και ο Λίο, αφού κέρδισε την κόντρα απ τον αντίπαλο στόπερ, κεραυνοβόλησε τον Ρομπέρτο από πλάγια θέση γιά να κάνει το 1-2. 
Το ημίχρονο επιφύλασσε ακόμα την αποβολή του Αμπράχαμ, όπως είπαμε στην αρχή. Στην επανάληψη, οι blaugrana ξαναμπήκαν μουδιασμένα στο παιχνίδι και έδωσαν δικαιώματα στους παθιασμένους γηπεδούχους να πιστέψουν στην ισοφάριση. Αυτή τη φορά, οι επιθετικοί της Μπάρσα πλην Μέσσι δεν μπορούσαν να δημιουργήσουν ρήγματα στην άμυνα της Σαραγόσα, Αλέξις και Πέδρο ενώ ήταν φιλότιμοι και έτρεξαν πολύ, δεν ήταν καλοί στα επιθετικά τους καθήκοντα. Τελικά στο 85' η λύση ήρθε. Ο Αλέξις δέχτηκε κάθετη στα όρια της περιοχής, χόρεψε τον Παρέδες ο οποίος άπλωσε το πόδι και τον ανέτρεψε και την εσχάτη των ποινών μετέτρεψε σε γκολ ο Μέσσι γιά να γράψει το 1-3 και να θέσει οριστικό τέλος στις φιλοδοξίες των γηπεδούχων και των φιλάθλων τους που βλέποντας την ήττα να μην αποφεύγεται, άρχισαν να βρίζουν εν χορώ την Καταλωνία.
Το σκορ έκλεισε στις καθυστερήσεις ο Πέδρο μετά από εξαιρετική ενέργεια και ασίστ του Μέσσι. 
Κάπως έτσι η Μπάρσα πέρασε από το Ρομαρέδα και μείωσε τη διαφορά της από την κορυφή, προσωρινά, στους 3 βαθμούς. Να σημειώσουμε πως στο δεύτερο μέρος ο Γκουαρντιόλα αναγκάστηκε να περάσει τον Μπουσκέτς στη θέση του αρνητικού Κεϊτά, τον Μοντόγια στη θέση του κιτρινισμένου Αλβες, ενώ λίγο πριν το 90, έβαλε και τον Τσάβι στη θέση του Σεσκ. Αν ο Φάμπρεγκας δεν είχε πρόβλημα τραυματισμού, αυτή η κίνηση είναι αρκετά περίεργη, απέναντι σε μιά ομάδα που δεν σταμάτησε 90 λεπτά να κλωτσάει συνεχώς κι ενώ το παιχνίδι είχε "καθαριστεί"

3 σχόλια:

kostas είπε...

οντως ο κειτα δεν ανταποκριθηκε σημερα αλλα "πρεπει" να ξεκουρασει λιγο τον μπουσκετς οποτε και με χεταφε τον θελω μεσα.
τι εννοεις νικο γιατι αν καταλαβα καλα σκεφτηκαμε το ιδιο πραγμα?

X-myalismenos είπε...

Γιά ποιό πράγμα;

kostas είπε...

"Αν ο Φάμπρεγκας δεν είχε πρόβλημα τραυματισμού, αυτή η κίνηση είναι αρκετά περίεργη, απέναντι σε μιά ομάδα που δεν σταμάτησε 90 λεπτά να κλωτσάει συνεχώς κι ενώ το παιχνίδι είχε "καθαριστεί".εδω νικο.
γιατι αν καταλαβα καλα υπονοεις προθεση της σαραγοσα να τραυματισει παιχτη της μπαρσα.
ενταξει να αφηνουν τα γηπεδα ακουρευτα αποτιστα η οτι αλλο.ενταξει να προπαγανδιζουν για τη διαιτησια ωστε να μπορουν να παιζουν σκληρα χωρις να τιμωρουνται αλλα αν εχουν φτασει σαυτο το σημειο καλυτερα να μην πω τιποτα παραπανω.