Ενόψει της τέταρτης συμμετοχής του σε τελικό Κυπέλλου Ισπανίας, ο Τζέραρντ
Πικέ δήλωσε ότι έχει τον ίδιο ενθουσιασμό με την σεζόν 2008-9 όταν και
επέστρεψε στην Μπαρσελόνα μετά από μια τετραετία στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: «Έχω
τον ίδιο ενθουσιασμό και την ίδια δίψα για τίτλους όπως όταν επέστρεψα εδώ. Όταν
έχεις μπροστά σου έναν τελικό Κυπέλλου, το κίνητρο είναι πολύ μεγάλο. Ο συγκεκριμένος
τελικός έχει σίγουρα κάποιες ιδιαιτερότητες, αλλά μόνο και μόνο το ότι είναι
τελικός αρκεί για να δώσουμε το μάξιμουμ. Θα είναι μια σπουδαία μέρα τόσο για
εμάς όσο και για όσους παρακολουθήσουν το παιχνίδι.
Πιστεύω ότι αυτός ο τελικός θα έχει αρκετές ομοιότητες με αυτόν του Μεστάγια
το 2009. Με τον Μπιέλσα στον πάγκο της, η Αθλέτικ έχει μάθει να πιέζει από την
αρχή μέχρι το τέλος και το παιχνίδι θα έχει πολλή ένταση. Δεν υπάρχει φαβορί,
είναι όλα 50-50. Η Αθλέτικ είναι πολύ περήφανη ομάδα, μάχεται πάντοτε και θα πρέπει
να παλέψουμε από το πρώτο λεπτό για τον τίτλο. Δεν πρέπει, όσο αυτό γίνεται, ν΄
αφήσουμε τον Γιορέντε να παίρνει μπαλιές. Επίσης πρέπει να περιορίσουμε και τους
Σουσαέτα και Μουνιαϊν από τα πλάγια.
Σχετικά με τις δηλώσεις της κυρίας Αγκίρε, το μόνο που έχω να πω είναι πως ο
κόσμος έχει δικαίωμα να εκφραστεί και είμαι βέβαιος ότι θα το κάνει όσο
καλύτερα χρειαστεί. Η χώρα έχει πολύ πιο σημαντικά προβλήματα ν’ αντιμετωπίσει
από κάτι τέτοιο. Αλλά εδώ είμαστε για να μιλήσουμε για το παιχνίδι και μόνο. Ανεξάρτητα
λοιπόν με το αν θα πάρουμε το Κύπελλο ή όχι, η ομάδα έκανε μια καλή χρονιά. Ξεχνάμε
ότι κατακτήσαμε 3 τίτλους φέτος, αν και μας έλειψε λίγη τύχη σε κρίσιμες
στιγμές. Η δική μου επίδοση ήταν όντως κατώτερη από τις προηγούμενες χρονιές. Αυτό
που μένει όμως τώρα είναι ο τελικός και μετά έρχεται το EURO. Στο ποδόσφαιρο πρέπει να κοιτάς
πάντα μπροστά. Για πολλούς λόγους δεν μπορούσα πάντα να έχω την θέση μου στην
ομάδα.
Ξέρω ότι έχουν ειπωθεί πάρα πολλά για την σχέση μου με τον Πεπ φέτος. Το μόνο
που έχω να πω είναι πως η φυγή του είναι ήδη κάτι το εξαιρετικά τραυματικό για
μένα. Είμαι καλύτερος ποδοσφαιριστής και άνθρωπος χάρη σε αυτόν. Το ίδιο ισχύει
και για όλη την ομάδα. Σε όλους μας θα μείνει κάτι σαν πληγή, αλλά με τον Τίτο
θα συνεχίσουμε μπροστά και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε πολύ καλά και όπως πρέπει.
Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, κάτι τελειώνει και κάτι αρχίζει» κατέληξε ο διεθνής
αμυντικός.
fcbarcelona.cat

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου