Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Φιέστα το Σάββατο αν κατακτηθεί το Κύπελλο



Μπορεί στην Μπάρσα να μην θέλει κανείς να μιλάει για φιέστες μέχρι την λήξη του τελικού του Κυπέλλου, αλλά παρ όλα αυτά σύμφωνα με πληροφορίες της Mundo Deportivo, ο σύλλογος σκέφτεται σοβαρά να κάνει μια μεγάλη φιέστα στο Καμπ Νου το Σάββατο, αν η ομάδα καταφέρει να κατακτήσει το τρόπαιο. Μολονότι το πρωτάθλημα και το Τσάμπιονς Λιγκ χάθηκανμ ο σύλλογος θα ήθελε να γιορτάσει ενδεχόμενη κατάκτηση του Κυπέλλου Ισπανίας, που θα είναι και ο  τέταρτος τίτλος της σεζόν μετά τα δύο Σούπερ Καπ και το Παγκόσμιο Συλλόγων.


Ο πιο σοβαρός λόγος όμως για να γίνει αυτή η γιορτή στο Καμπ Νου, θα είναι για ν’ αφιερωθεί το τελευταίο τρόπαιο της εποχής του Πεπ στον πολυαγαπημένο προπονητή. Η φιέστα θα γίνει μετά το απόγευμα και δεν θα λείπουν πυροτεχνήματα, μουσική και πολλές εκπλήξεις. Όλα αυτά πάντα βέβαια με την προϋπόθεση ότι την κούπα δεν θα πάρουν μαζί τους οι σκληροτράχηλοι και μαχητικοί Βάσκοι στο Μπιλμπάο 28 χρόνια μετά…

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: