Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Εκτός EURO ο Βίγια!



Κατόπιν συνάντησης που είχε ο Νταβίντ Βίγια με γιατρούς της Μπαρσελόνα και της Ισπανικής Ομοσπονδίας, αποφασίστηκε να μην δώσει τελικά το παρών στο EURO. Ο Βίγια ακόμα δεν είναι στα καλύτερά του και δεν μπορεί να συμμετάσχει σε μια διοργάνωση τόσο υψηλών απαιτήσεων, ύστερα από τον σοβαρό τραυματισμό του κατά την διάρκεια του Παγκοσμίου Συλλόγων τον περασμένο Δεκέμβριο και την εγχείρηση στην οποία υπεβλήθη. 


Ο ίδιος ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Βισέντε Ντελ Μπόσκε, μίλησε χτες το απόγευμα με τον Βίγια μετά την ανακοίνωση της σχετικής απόφασης. Ο Ντελ Μπόσκε θα δώσει στην δημοσιότητα την τελική λίστα των 23 εκλεκτών του στις 27 του μήνα. Όπως ανακοινώθηκε σχετικά από την Ομοσπονδία: «Από την στιγμή που ο Νταβίντ Βίγια δεν είναι ακόμα σε καλή φυσική κατάσταση και μετά από συζήτηση που είχε με τον κύριο Ντελ Μπόσκε, αποφασίστηκε να μην είναι μαζί με την Εθνική ομάδα στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας. 

Μολονότι όλοι θα θέλαμε να τον έχουμε κοντά μας, η κατάστασή του ακόμα δεν του επιτρέπει ν’ ανταποκριθεί σε μια διοργάνωση όπως το EURO. Του ευχόμαστε να είναι όσο το δυνατόν συντομότερα και πάλι στην διάθεση της Εθνικής» καταλήγει η ανακοίνωση. 

sport.es

1 σχόλιο:

SpLaNiS είπε...

Καλυτερα, να ξεκουραστει να ειναι δυνατος του χρονου