Η Nike εχει ξεπεσει τελειως. Η πρωτη μετρια προς καλη, η δευτερη απαραδεκτη ετσι οπως εχουν συνδιαστει τα χρωματα.
Δημοσίευση σχολίου
1 σχόλιο:
Η Nike εχει ξεπεσει τελειως. Η πρωτη μετρια προς καλη, η δευτερη απαραδεκτη ετσι οπως εχουν συνδιαστει τα χρωματα.
Δημοσίευση σχολίου