Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Μερικές ακόμα φωτογραφίες της εμφάνισης 2012-2013














1 σχόλιο:

BCreator είπε...

Η Nike εχει ξεπεσει τελειως. Η πρωτη μετρια προς καλη, η δευτερη απαραδεκτη ετσι οπως εχουν συνδιαστει τα χρωματα.