Κυριακή 13 Μαΐου 2012

5ο Ζαμόρα γιά τον Βίκτορα

Το βραβείο Ζαμόρα κατέκτησε γιά 5η φορά στην καριέρα του ο Βίκτορ Βαλντές, βραβείο που απονέμεται στον τερματοφύλακα που δέχεται τα λιγότερα γκολ στο πρωτάθλημα ανά λεπτά συμμετοχής, ισοφαρίζοντας τον θρυλικό Ράμαλετς

5 σχόλια:

Nikolaos Perperidis είπε...

είναι που δεν κάνει και πρέπει να τον αλλάξουμε... άλλα 10 χρόνια θα παίζει και σε όποιον αρέσει.

Ανώνυμος είπε...

na ta ekatostiseis

archimidis είπε...

Δηλαδη αγαπητε Νικο Περπερίδη πιστευεις πως είναι τοσο καλος τερματοφύλακας; φετος ηταν πολυ κακος και ασταθής όλη την σεζόν. Μια χρονια ήμασταν κακοι αμυντικα και ο Βαλντέζ ήταν μετριοτατος συνολικα, αν όχι κακος. Όσο για το Ζαμόρα νομίζω πως παίζει και ενα ρολο η κατοχή μπαλας που έχει η ομαδα...προσωπικα έφτασα να με εμπνέειπερισσοτερη σιγουριά ο Πίντος στα τελευταια μτας που έπαιξε...

Nikolaos Perperidis είπε...

Ναι φίλε Αρχιμήδη. Πιστεύω ότι είναι σπουδαίος τερματοφύλακας. Ορίστε και η γνώμη μου όπως αποτυπώθηκε στην αρχή της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου :http://www.barcelonismo.gr/2011/08/blog-post_2322.html
Είμαι στη διάθεση σου για οποιαδήποτε συζήτηση

archimidis είπε...

Μα δεν αμφισβητησα πως δεν το πιστευεις ή δεν το πιστευεις καιρο, απλά ,με φάνηκε περιεργο που το πιστευεις. Πάντως πάντα αναρωτιόμουν γιατι ενώ ειχε κερδισει τοσες φορες αυτο το βραβειο, δεν παιρνει ευκαιρίες με την εθνικη τους, παρα μόνο σε φιλικα και καποιες φορες ακομα και σε αυτα σαν αλλαγη του Ίκερ.. Πάντως πλακα πλακα εχει φάει ισως περισσοτερα γκολ με λόμπες φέτος απο όσα εχει βάλει ο Μέσσι με τον ίδιο τροπο!