Ο Λίο Μέσι μίλησε χτες για την αποχώρηση του Πεπ Γκουαρντιόλα και την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της Μπάρσα από τον Τίτο Βιλανόβα. Όπως είπε λοιπόν ο Λίο από την Αργεντινή όπου βρίσκεται για τις υποχρεώσεις του με την εθνική ομάδα της χώρας του: «Είμαι πρώτα απ’ όλα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι και πάλι στην Αργεντινή για λογαριασμό της Εθνικής μου ομάδας. Στεναχωρήθηκα πολύ και εξεπλάγην πρέπει να πω όταν έμαθα ότι ο Πεπ θα φύγει. Περάσαμε μαζί 4 χρόνια, όπου ζήσαμε απίστευτες στιγμές, πολλά όμορφα πράγματα και κατακτήσαμε τα πάντα. Τώρα με τον Τίτο, ξεκινάμε μια καινούρια πορεία και ελπίζουμε ότι όλα θα συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο.
Δεν είναι καθόλου εύκολο ν’ αντικαταστήσει κάποιος τον Πεπ μετά από όλα όσα πέτυχε. Ο Τίτο θα έχει πολλή πίεση ν’ αντιμετωπίσει. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι ο Πεπ και ο Τίτο αποφάσιζαν τα πάντα μαζί και ο Πεπ τον συμβουλευόταν πάντοτε για όλα τα θέματα. Εξάλλου και ο ίδιος ο Πεπ είχε πει ότι οτιδήποτε γινότανε το αποφάσιζαν μαζί και έκαναν τα πάντα μαζί. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος για τα γκολ που πέτυχα φέτος. Θεωρώ άδικο τον αποκλεισμό μας από την Τσέλσι. Το πέναλτι που έχασα είναι από τις στιγμές που πρέπει να μου γίνουν μάθημα και να μην επαναληφθεί.
Τώρα πρέπει να κοιτάμε μπροστά και να έχουμε πάλι τους ίδιους στόχους με πάντα. Να παίζουμε όμορφο ποδόσφαιρο και να κατακτάμε τίτλους. Η απώλεια του Τσάμπιονς Λιγκ και του πρωταθλήματος μας στοίχισαν πολύ, αλλά φέτος θα παλέψουμε για όλα. Κάθε φορά, κάθε χρονιά προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος. Πρέπει να βελτιωθώ σε πολλά πράγματα ακόμα κι έχω ακόμα κι άλλα να μάθω και πάντα αυτή είναι η πρόθεσή μου: να μην επαναπαύομαι σε αυτά που έχω ήδη καταφέρει.
Δεν σκέφτομαι άλλη Χρυσή Μπάλα. Το μυαλό μου είναι μόνο στην Μπαρσελόνα και στην Εθνική ομάδα. Είναι νωρίς να μιλάμε για την Χρυσή Μπάλα. Με την αλμπισελέστε έχουμε τώρα πολύ κρίσιμα ματς να δώσουμε και ελπίζουμε να μας πάνε όλα καλά στα προκριματικά. Αυτά τα ματς είναι πολύ σημαντικά για την Εθνική. Με όποιον και αν παίξω στην επίθεση, υπάρχει πολύ καλή χημεία και συνεννόηση. Είτε είναι ο Κουν, είτε ο Ντι Μαρία, ο Λαβέτζι, ο Ιγκουαϊν. Και στην Μπαρσελόνα και εδώ έχω την τύχη να βρίσκομαι με φανταστικούς από κάθε άποψη συμπαίκτες και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο» κατέληξε.
Δεν είναι καθόλου εύκολο ν’ αντικαταστήσει κάποιος τον Πεπ μετά από όλα όσα πέτυχε. Ο Τίτο θα έχει πολλή πίεση ν’ αντιμετωπίσει. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι ο Πεπ και ο Τίτο αποφάσιζαν τα πάντα μαζί και ο Πεπ τον συμβουλευόταν πάντοτε για όλα τα θέματα. Εξάλλου και ο ίδιος ο Πεπ είχε πει ότι οτιδήποτε γινότανε το αποφάσιζαν μαζί και έκαναν τα πάντα μαζί. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος για τα γκολ που πέτυχα φέτος. Θεωρώ άδικο τον αποκλεισμό μας από την Τσέλσι. Το πέναλτι που έχασα είναι από τις στιγμές που πρέπει να μου γίνουν μάθημα και να μην επαναληφθεί.
Τώρα πρέπει να κοιτάμε μπροστά και να έχουμε πάλι τους ίδιους στόχους με πάντα. Να παίζουμε όμορφο ποδόσφαιρο και να κατακτάμε τίτλους. Η απώλεια του Τσάμπιονς Λιγκ και του πρωταθλήματος μας στοίχισαν πολύ, αλλά φέτος θα παλέψουμε για όλα. Κάθε φορά, κάθε χρονιά προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος. Πρέπει να βελτιωθώ σε πολλά πράγματα ακόμα κι έχω ακόμα κι άλλα να μάθω και πάντα αυτή είναι η πρόθεσή μου: να μην επαναπαύομαι σε αυτά που έχω ήδη καταφέρει.
Δεν σκέφτομαι άλλη Χρυσή Μπάλα. Το μυαλό μου είναι μόνο στην Μπαρσελόνα και στην Εθνική ομάδα. Είναι νωρίς να μιλάμε για την Χρυσή Μπάλα. Με την αλμπισελέστε έχουμε τώρα πολύ κρίσιμα ματς να δώσουμε και ελπίζουμε να μας πάνε όλα καλά στα προκριματικά. Αυτά τα ματς είναι πολύ σημαντικά για την Εθνική. Με όποιον και αν παίξω στην επίθεση, υπάρχει πολύ καλή χημεία και συνεννόηση. Είτε είναι ο Κουν, είτε ο Ντι Μαρία, ο Λαβέτζι, ο Ιγκουαϊν. Και στην Μπαρσελόνα και εδώ έχω την τύχη να βρίσκομαι με φανταστικούς από κάθε άποψη συμπαίκτες και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο» κατέληξε.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου