Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Διαπραγματεύσεις για το συμβόλαιο του Τίτο



Οι συζητήσεις μεταξύ του συλλόγου και των εκπροσώπων του Τίτο Βιλανόβα προχώρησαν πολύ χτες και η συμφωνία αναμένεται να οριστικοποιηθεί τις επόμενες μέρες. Η όλη διαδικασία ξεκίνησε την Δευτέρα και η καλή θέληση και των δύο πλευρών προδιαθέτει ότι το θέμα θα κλείσει πολύ σύντομα. Αρχικά, το συμβόλαιο του Τίτο θα έχει διετή διάρκεια, κάτι που θα έσπαγε την «παράδοση» του Πεπ ο οποίος δεν υπέγραφε συμβόλαια με διάρκεια μεγαλύτερη από έναν χρόνο. «Αν ήταν στο χέρι μου, θα υπέγραφα συμβόλαιο κάθε έξι μήνες» είχε πει χαριτολογώντας ο Πεπ. Αντίθετα ο Τίτο θα υπογράψει μέχρι το 2014, κάτι που θα δώσει και στον σύλλογο σιγουριά και ηρεμία αλλά και θα περάσει και το μήνυμα ότι πλέον εναποθέτει απόλυτα την εμπιστοσύνη και τις ελπίδες του σ’ έναν προπονητή που μέχρι τώρα είχε δεύτερο ρόλο και καλείται να γίνει πρωταγωνιστής. 


Επιπλέον ο σύλλογος θέλει να μειώσει τις απολαβές του τεχνικού τημ της πρώτης ομάδας, με τις απαιτήσεις του Τίτο να είναι χαμηλότερες από αυτές του Γκουαρντιόλα. Για λογαριασμό του Βιλανόβα ενεργεί ο Γιοζέπ Μαρία Ορομπίτζ, που είναι αντιπρόσωπος και του Γκουαρντιόλα. Ο Τίτο θα έχει την ελευθερία να διαλέξει ανθρώπους της εμπιστοσύνης του για το τεχνικό τημ, όπως έγινε με την περίπτωση του Εντού Πονς που μετά την Juvenil A αναλαμβάνει καθήκοντα φυσιοθεραπευτή στην πρώτη ομάδα. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: