Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Την «γλιτώνουν» Βιλανόβα και Μουρίνιο



Παρόντες εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα είναι εντέλει στο πρώτο ματς για το ισπανικό Σούπερ Καπ οι Τίτο Βιλανόβα και Ζοζέ Μουρίνιο. Οι προπονητές των Μπαρσελόνα και Ρεάλ Μαδρίτης αντίστοιχα θα μπορέσουν να κάτσουν στον πάγκο των ομάδων τους στις 22 Αυγούστου, καθώς είναι σχεδόν βέβαιο ότι η Ισπανική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου θα τους αμνηστεύσει. Η Συνέλευση της Ομοσπονδίας, εξέλεξε εκ νέου τον Βιγιάρ στην προεδρία της για την επόμενη τετραετία (2012-2016) και όπως συμβαίνει από το 1998 όταν και ανέλαβε για πρώτη φορά, ο Βιγιάρ έχει την συνήθεια να συγχωρεί όλα τα παραπτώματα της περασμένης σεζόν. Άρα, θα ήταν λογικό ότι ο –και πάλι- νεοεκλεγείς πρόεδρος θα δώσει άφεση αμαρτιών στα άσχημα του 2011-12.


Μέσα στις ασχήμιες της χρονιάς ήταν και οι τιμωρίες των Μουρίνιο και Βιλανόβα που τιμωρήθηκαν με 1 και 2 αγωνιστικές αντίστοιχα, μετά τα όσα συνέβησαν εκείνη την νύχτα της 17ης Αυγούστου 2011 στο Καμπ Νου, με τον Πορτογάλο να χώνει απροκάλυπτα το δάχτυλό του στο μάτι του Βιλανόβα. Η απόφαση της αρμόδιας επιτροπής της 5ης Οκτωβρίου 2011, δεν έκανε πουθενά λόγο για αξιόποινες πράξεις στα όσα διαδραματίστηκαν μεταξύ των τεχνικών. Έτσι λοιπόν, αν λάβουμε υπόψη και παρόμοια γεγονότα του παρελθόντος, όλα δείχνουν ότι θα δοθεί αμνηστία στους εμπλεκομένους. 

Όταν λοιπόν ο Βιγιάρ συνεχίσει στα καθήκοντά του, θα πρέπει ν’ ανακοινώσει την απόφασή του στο Ανώτατο Αθλητικό Δικαστήριο το οποίο με την σειρά του θα κληθεί να δώσει την έγκρισή του. Λαμβάνοντας βέβαια υπόψη μας ότι πρόκειται για, ας το πούμε πταίσματα, είναι πολύ δύσκολο να φέρει κάποιος αντιρρήσεις στην απόφαση του Βάσκου προέδρου. 

Στο μόνο πράγμα που η Ομοσπονδία δεν μπορεί να παρέμβει, είναι το θέμα των τιμωριών για χρήση απαγορευμένων ουσιών και στημένους αγώνες. Αυτά είναι καλά νέα και για την Μπαρσελόνα και για τον Τίτο ο οποίος θα μπορέσει έτσι να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Καμπ Νου και να τον καλωσορίσει και ο κόσμος, αλλά έτσι μένει ατιμώρητη μία από τις πλέον επονείδιστες ενέργειες στην ιστορία του ισπανικού ποδοσφαίρου που άξιζε αν μη τι άλλο παραδειγματική τιμωρία. 

sport.es

1 σχόλιο:

SpLaNiS είπε...

ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ! Αυτή είναι η Ρ.Μαδρίτης αυτός είναι ο κ.Μουρίνιο