Με την χτεσινή φιλανθρωπική εκδήλωση, η ομάδα και το τεχνικό τημ της Μπαρσελόνα έβαλαν τελεία στην σεζόν. Επισήμως όλοι βρίσκονται πλέον σε διακοπές και δεν θα επιστρέψουν στις υποχρεώσεις τους πριν από τις 16 Ιουλίου. Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που έχουν υποχρεώσεις με τις Εθνικές τους ομάδες, άλλοι για το Euro και άλλοι για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2014. Όσοι δεν κλήθηκαν από τις Εθνικές τους ομάδες, θ’ απολαύσουν περίπου 49 μέρες ξεκούρασης. Όλοι πάντως οι παίκτες θα έχουν μίνιμουμ διακοπών περίπου 3 εβδομάδες.
ElMundoDeportivo.com

1 σχόλιο:
diakopes...tropos tou legin...giati ta 3/4 tis prwtis omadas einai diethnis kai den vlepw na ksekourazontai na polu...
Δημοσίευση σχολίου