Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Χωρίς Τίτο και Μουρίνιο το πρώτο κλάσικο της σεζόν


 
Ο σχεδιασμός της νέας σεζόν από τον Τίτο Βιλανόβα ξεκινάει από σήμερα κιόλας. Ο προπονητής θα μπορεί να κάτσει στον πάγκο της ομάδας στο πρώτο επίσημο ματς πρωταθλήματος και μάλλον στις 18 ή 19 Αυγούστου. Κάτι τέτοιο όμως δεν θα συμβεί στον πρώτο αγώνα του ισπανικού Σούπερ Καπ κόντρα στην Ρεάλ στις 22 του μήνα, στο Καμπ Νου. Αυτό θα ήταν το πρώτο κλάσικο για τον Τίτο ως προπονητή της Μπαρσελόνα.

Απών όμως από το μεγάλο παιχνίδι θα είναι και ο Ζοζέ Μουρίνιο. Αμφότεροι τιμωρήθηκαν με 1 και 2 αγώνες μετά τα περίφημα γεγονότα της σεζόν που μόλις τελείωσε. Ο Πορτογάλος τιμωρήθηκε με 2 αγωνιστικές επειδή έχωσε το δάχτυλό του στο μάτι του Βιλανόβα και ο Καταλανός με 1 αγωνιστική, επειδή απάντησε στην επιθετική ενέργεια του Μουρίνιο. 
 
ElMundodeportivo.com


1 σχόλιο:

SpLaNiS είπε...

Η δικαιότατη ισπανική επιτροπή! μπράβο