Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Κάτι παραπάνω από ένα σφύριγμα!!!!




Τις τελευταίες ώρες κυκλοφορεί  μία πρωτοβουλία στο ίντερνετ για τον σημερινό τελικό. Φαντάζομαι πως όλοι θυμάστε τα γιούχα που έφαγε ο ύμνος της ισπανίας από βάσκους και καταλανούς στον τελευταίο τελικό που αναμετρήθηκαν. Για αυτό για τον σημερινό τελικό έχουν βάλει ειδικές εγκαταστάσεις που να μπορούν να ξεπεράσουν τα ντεσιμπέλ των πιθανών σφυριγμάτων 50.000 οπαδών, σύμφωνα με τον τύπο της μαδρίτης. Και επειδή σήμερα δεν θα βρίσκεται στον τελικό η πρώτη  κυρία της Μαδρίτης, Εσπεράνθα Αγκίρε (πιθανολογώ πως είναι πιο λογικό να βρίσκεται στην πορεία που διοργανώνει η φάλαγκα -κόμμα που λατρεύει τον δικτάτορα Φράνκο- λίγο πριν τον τελικό), μιας και όπως ανακοίνωσε επίσημα, είναι δικαίωμα της να μην παρευρεθεί...

Έτσι λοιπόν, οι καταλανοί σκέφτηκαν ότι θα ήταν πολύ καλύτερο, αντί να σφυρίξουν απλά στον ύμνο της Ισπανίας, το οποίο είναι κάτι αρνητικό, μόλις τελειώσει αυτός, να ξεκινήσουν όλοι μαζί και να τραγουδήσουν το Els Segadors, δηλαδή τον εθνικό ύμνο της Καταλωνίας. Οπότε βάλτε δυνατά την ένταση της τηλεόρασης και μετά από τον ύμνο της Ισπανίας ίσως να έχουμε μία ευχάριστη έκπληξη!!!!

Catalunya, triomfant,
tornarà a ser rica i plena!
Endarrera aquesta gent
tan ufana i tan superba!

Bon cop de falç!
Bon cop de falç, defensors de la terra!
Bon cop de falç!

Ara és hora, segadors!
Ara és hora d'estar alerta!
Per quan vingui un altre juny
esmolem ben bé les eines!

(tornada)

Que tremoli l'enemic
en veient la nostra ensenya:
com fem caure espigues d'or,
quan convé seguem cadenes!

(tornada)

Δεν υπάρχουν σχόλια: