Ο τεχνικός της Μπαρσελόνα, Πεπ Γκουαρντιόλα, ζήτησε από τους παίκτες του να
τα δώσουν όλα στον τελικό του Κόπα Ντελ Ρέι, γιατί είναι ο τελευταίος μεγάλος
αγώνας της χρονιάς: «Είναι η τελευταία μεγάλη προσπάθεια που πρέπει να
καταβάλλουμε φέτος. Θέλω να τα δώσουν όλα τα παιδιά. Ο αγωνιστικός χώρος άλλαξε
τις τελευταίες μέρες και θα δούμε σε ποια κατάσταση είναι. Μπορεί και να μην
είναι και τόσο καλός. Αυτό θα είναι πρόβλημα και για τις δύο ομάδες αν ισχύει.
Εμείς βέβαια πρέπει να επικεντρωθούμε στο τι θα κάνουμε στο ματς. Θα πρέπει
κάθε φορά, με την κάθε δυνατή ευκαιρία να βγαίνουμε στην επίθεση. Θέλω να
είμαστε ο εαυτός μας. Όταν τελειώσει το παιχνίδι, θέλω να έχουμε την αίσθηση
ότι κάναμε αυτό που πρέπει και τα δώσαμε όλα. Ο αντίπαλός μας έχει χρόνια να
κερδίσει κάποιον τίτλο. Όλοι ξέρουμε τι ομάδα είναι η Αθλέτικ. Πόσο περήφανη
και μαχητική είναι. Δεν τα παρατάει ποτέ και ο τελικός του Γιουρόπα Λιγκ είναι
κάτι που σίγουρα το έχει αφήσει πίσω της.
Το ότι δεν έχουν κατακτήσει τίτλο εδώ και χρόνια είναι κάτι που πιστεύω ότι
λειτουργεί υπέρ τους. Εμείς πρέπει να βρούμε άλλα κίνητρα. Φαντάζομαι πώς θα
ήταν οι παίκτες μου αν δεν είχαμε κατακτήσει τρόπαιο για 4 ή 5 χρόνια. Σε αυτόν
τον τελικό θα πρέπει να βρούμε άλλου τύπου κίνητρα. Θα ήθελα σίγουρα πολύ να
έχουμε φτάσει στον τελικό του Μονάχου, γιατί παίξαμε καλά στους ημιτελικούς. Συγχαίρω
την Τσέλσι, γιατί έχει παίκτες που το άξιζαν. Και είμαι χαρούμενος γι’ αυτούς»
κατέληξε.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου