Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Φυλάσσουν την Σιμπέλες



Ο αποψινός τελικός έχει χαρακτηριστεί υψηλού κινδύνου από τις αρμόδιες Αρχές, εξαιτίας των πολλών οπαδών που θα ταξιδέψουν στην πρωτεύουσα, με ή χωρίς εισιτήριο. Όπως έγινε στην Βαλένσια το 2009 μεταξύ Μπάρσα και Αθλέτικ, κατά την διάρκεια της ημέρας μεταξύ των οπαδών των δύο ομάδων όχι μόνο δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα, αλλά τραγουδούσαν μαζί, έβγαιναν μαζί και η γενικότερη ατμόσφαιρα ήταν γιορτινή.
Τα όσα προηγήθηκαν τώρα πριν τον τελικό, κάνουν πολλούς να πιστεύουν ότι οι οπαδοί των δύο ομάδων θα ενωθούν και θα συσπειρωθούν ακόμα περισσότερο. Και για τον λόγο αυτόν, γύρω από την Σιμπέλες που αποτελεί νευραλγικό σημείο για τους οπαδούς της Ρεάλ, ήδη υπάρχει και μάλλον θ’ αυξηθεί κι άλλο, αστυνομική δύναμη προκειμένου να εμποδίσει τους οπαδούς των μπλαουγκράνα να πανηγυρίσουν εκεί. Οι θύρες του Βισέντε Καλντερόν θ’ ανοίξουν στις 7 το απόγευμα.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: