Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Πολιτισμένα πράγματα


 
Πρώτος έφτασε στην Μαδρίτη ο πρόεδρος της Αθλέτικ, Γιόσου Ουρουτία, συνοδευόμενος από μέλη της διοίκησης των «λιονταριών». Περίπου δέκα λεπτά αργότερα κατέφτασε και ο Σάντρο Ροσέλ επίσης συνοδευόμενος από μέλη της διοίκησης της Μπάρσα. Οι δύο πρόεδροι είχαν μια εγκάρδια συνομιλία και ευχήθηκαν ο ένας στον άλλον πολλή τύχη για τον αποψινό τελικό. Στο εστιατόριο όπου θα λάμβανε χώρα το γεύμα, τους περίμενε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Άνχελ Μαρία Βιγιάρ.
Οι καλεσμένοι στο γεύμα ήταν περίπου 200, με τον εκπρόσωπο Τύπου του συλλόγου, Τόνι Φρέισα ν’ απαθανατίζει ουκ ολίγες φορές με το κινητό του το τρόπαιο που ήταν εκτεθειμένο στην είσοδο του εστιατορίου. Μεταξύ των συνδαιτυμόνων ήταν και οι Εμίλιο Μπουντραγκένιο, Ενρίκε Σερέζο, Χοσέ Λουίς Αστιαζαράν, Ινιάκι Σάεζ και Άνχελ Τόρες . 
 
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: