Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Μαζί είδαν τον τελικό Πεπ και Τίτο



Οι Πεπ Γκουαρντιόλα και Τίτο Βιλανόβα θα ολοκληρώσουν την επαγγελματική τους συνεργασία όπως ακριβώς θα το ήθελαν και οι ίδιοι: δουλεύοντας ο ένας δίπλα στον άλλον και ζώντας το ποδόσφαιρο με πάθος. Έτσι λοιπόν το Σάββατο το βράδυ, έκαναν ένα διάλειμμα από το φορτωμένο τους πρόγραμμα και όπως και φίλος του ποδοσφαίρου, έκατσαν να δουν τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ. Ανέλυαν κάθε φάση και κάθε σημείο που οδήγησε στον θρίαμβο του «δημίου» της Μπάρσα, σαν να μην επρόκειτο οι δρόμοι τους να χωρίσουν στις 30 Ιουνίου….


Το παρών σε αυτήν την κατά τα άλλα οικογενειακή μάζωξη, έδωσαν φυσικά και οι σύζυγοι των δύο τεχνικών καθώς και τα παιδιά τους. Τα μικρά μάλιστα έζησαν με πάθος την διαδικασία των πέναλτι, σαν να ήταν στο Allianz Arena. Ο γιος του Βιλανόβα, Αντριά, μόλις κατέκτησε το πρωτάθλημα με την παιδική ομάδα της Μπαρσελόνα και η κόρη του Πεπ, Μαρία, αγωνίζεται σε κατηγορία του γυναικείου πρωταθλήματος της ηλικίας της. 

Το δείπνο αυτό όχι μόνο κάνει τις όποιες φήμες για κακές μεταξύ τους σχέσεις να μοιάζουν επιεικώς γελοίες, αλλά παράλληλα δείχνει ότι και οι δυο τους είναι ακόμα και τώρα τόσο αφοσιωμένοι στα καθήκοντά τους όσο και την πρώτη μέρα που ανέλαβαν. Μάλιστα σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, ο Πεπ δήλωσε: «Η σχέση μας είναι αυτή που είναι και όχι αυτή που θα θέλατε εσείς να είναι», μετά τα όσα λεγόντουσαν για υποτιθέμενη ψυχρότητα από την στιγμή που ο Τίτο δέχτηκε να τον αντικαταστήσει. Ακόμα και ο Τσάβι είπε σχετικά: «Οι σχέσεις του Πεπ και του Τίτο είναι άριστες και δεν καταλαβαίνω πώς προέκυψε τώρα όλο αυτό».

Η οικογενειακή συγκέντρωση του Σαββάτου έρχεται λοιπόν να κλείσει στόματα και να δείξει την άρρηκτη ενότητα της ομάδας ενόψει του τελικού του Κυπέλλου. Δεν θα υπήρχε καλύτερος τρόπος από αυτόν για να γίνει η μετάβαση για τη επόμενη σεζόν όταν ο Τίτο θ’ αναλάβει πλήρως τις τύχες της ομάδας και ο Πεπ δεν θα είναι πλέον στο προσκήνιο. 

ElMundoDeportivo.com
               

Δεν υπάρχουν σχόλια: