Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Το πλάνο των προπονήσεων



Χτες στις 7 το απόγευμα τοπική ώρα η Μπαρσελόνα επέστρεψε στις προπονήσεις, ξεκινώντας την προετοιμασία της για τον τελικό του Κυπέλλου κόντρα στην Αθλέτικ στο Βισέντε Καλντερόν. Οι παίκτες επιστρέφουν από τα ρεπό τους και για σήμερα και αύριο έχουν προγραμματιστεί προπονήσεις για τις 11 το πρωί και την Πέμπτη για τις 7 το απόγευμα. Μετά την τελευταία προπόνηση, ο Πεπ θα παραχωρήσει την τελευταία του συνέντευξη Τύπου σαν προπονητής της Μπάρσα και στην οποία αναμένεται ν’ απαντήσει όχι μόνο σε ερωτήσεις που αφορούν το ματς, αλλά και στις δηλώσεις των Λαπόρτα και Κρόιφ, αναφορικά με την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας από τον Βιλανόβα. Η ομάδα θα φτάσει στην Μαδρίτη την Παρασκευή το πρωί και θα επιστρέψει στην Βαρκελώνη το πρωί του Σαββάτου. 

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: