Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Εξιτήριο ο Πούγι από το νοσοκομείο


Ο αρχηγός της Μπαρσελόνα, Κάρλες Πουγιόλ, πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο Quiron στο οποίο υπεβλήθη σε εγχείρηση στο δεξί του γόνατο από τους γιατρούς, Ραμόν Κουγκάτ και Ρίκαρντ Προύνα. Ο Πούγι θα ξεκινήσει τώρα την αποθεραπεία του με στόχο να είναι έτοιμος και δυνατός για την επερχόμενη προετοιμασία. Ο αρχηγός εγακτέλειψε το νοσοκομείο συνοδευόμενος από τον αδερφό του κι έναν καλό του φίλο. Θα παραμείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για 6 εβδομάδες όπως πληροφόρησαν και οι γιατροί, γεγονός που σημαίνει ότι θα χάσει τον τελικό του Κυπέλλου και το Γιούρο. Ο στόχος είναι να βρίσκεται ετοιμοπόλεμος στις 15 Ιουλίου. Από σήμερα κιόλας ξεκινάει το ατομικό του πρόγραμμα με τον Χουάνχο Μπράου, που όπως και πέρσι το καλοκαίρι έτσι και φέτος είναι και πάλι στο πλευρό του.

Πηγή: ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: