Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Ζούμπι: «Δεν έχουμε προτάσεις για Πικέ και Άλβες»


Στο Catalunya TV μίλησε ο τεχνικός διευθυντής της Μπαρσελόνα, Αντόνι Ζουμπιζαρέτα, αναφορικά με τα τελευταία τεκταινόμενα στην ομάδα, ενώ άφησε και κάποια «υπονοούμενα» για το μέλλον χωρίς ωστόσο να δώσει ξεκάθαρα ονόματα: «Την ερχόμενη σεζόν θα έχουμε την ομάδα που θέλαμε να έχουμε. Μετά τον τελικό του Κυπέλλου, θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις με τον Τίτο Βιλανόβα. Δεν ξέρω ακόμα τι χρήματα θα υπάρχουν διαθέσιμα την θερινή περίοδο, το κεφάλαιο αυτό δεν έχει κλείσει. Πολλά εξαρτώνται και από τους παίκτες των οποίων τα συμβόλαιο λήγουν. Ο σύλλογος δεν έχει καμία διάθεση να πουλήσει. Κανείς δεν είναι προς πώληση και ούτε έχουμε προτάσεις για τον Άλβες ή τον Πικέ. Από τότε που ανέλαβα τα καθήκοντά μου, στο γραφείο μου έχουν έρθει το πολύ 4 προτάσεις.



Οι μόνες σίγουρες μεταγραφές είναι των Μπαρτρά, Μοντόγια και Μουνιέσα που πλέον θα έχουν κανονικά συμβόλαια σαν παίκτες της πρώτης ομάδας. Μέχρι και τις 28 Ιουνίου και το θέμα του τεχνικού τημ μένει σε εκρεμμότητα. Ο Τίτο, θα είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος σε ό, τι έχει να κάνει με το ποδοσφαιρικό κομμάτι. Είναι διαφορετικός από τον Πεπ. Θα τον προστατέψουμε και θα τον βοηθήσουμε όσο και όπως μπορούμε. Ο Πεπ μας μίλησε για την απόφασή του να φύγει, την  Τετάρτη μετά την ήττα από την Τσέλσι. Ακολούθησαν συζητήσεις επί συζητήσεων και ατελείωτες συσκέψεις που έμοιαζε να κρατάνε μήνες. Ώσπου την Παρασκευή το πρωί, ο Τίτο μας είπε ότι αναλαμβάνει το πόστο.
Δεν θα ήθελα ούτε ν’ απαντήσω ούτε και να σχολιάσω τις κριτικές του πρώην προέδρου Λαπόρτα, γιατί δεν είμαι ο αρμόδιος να κάνει κάτι τέτοιο. Σχετικά με τον κύριο Καράνκα, πρέπει να ομολογήσω ότι δεν κατάλαβα αυτά που είπε. Υπάρχουν πολλά πράγματα που βρίσκονται στο περιθώριο των αποτελεσμάτων, όπως η συμβολή του ποδοσφαίρου σε μια ας το πούμε επιχείρηση, στην οποία εμπλεκόμαστε όλοι».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: