Κυριακή 6 Μαΐου 2012

ΨΗΦΙΖΩ ΠΕΠ..!!


Του αναγνώστη και φίλου μας Nick Loukoumas  Rosario Santa Fe

o Ψηφίζω Pep για το ήθος και την τιμή.
o   Ψηφίζω Pep για την ενότητα και  την ομαδικότητα.
o   Ψηφίζω Pep για τη συνεχή εξέλιξη και βελτίωση όχι μόνο της μονάδας αλλά ΚΑΙ  του συνόλου.
o     Ψηφίζω Pep για την αφοσίωση στον κόσμο και όχι στην προσωπική προβολή.
o   Ψηφίζω Pep για την ευκαιρία στα ταλέντα του LaMasia.
o   Ψηφίζω Pep για της νίκης αλλά και την αξιοπρέπεια και το μάθημα της ήττας.
o     Ψηφίζω Pep για την ευγενή άμυλα και τον σεβασμό ως προςτον αντίπαλο.
o   Ψηφίζω Pep για τις νύχτες χαράς και συγκίνησης.
o   Ψηφίζω Pep για την ανάπτυξη του αθλήματος δείχνοντάς μας μια άλλη, διαφορετική, εξελιγμένη μορφή ποδοσφαίρου.
o   Ψηφίζω Pep για την ταπεινοφροσύνη αντίθετα με την ααζονεία των πολλών.
    Ψηφίζω Pep γιατί είναι culé, σαν εμάς.
o   Ψηφίζω Pep γιατί ακόμη και αν το αποτέλεσμα δεν είναι θεμιτό, επιμένει στην φιλοσοφία παιχνιδιού του FCB.
Υ.Γ.  Με την κίνησή του ο ‘ΚΟΝΤΟΣ’ στο 4ο γκολ, έδειξε, πως πέρα από τεράστιος ποδοσφαιριστής και αθλητής είναι και τεράστιος άνθρωπος.



2 σχόλια:

daskalos είπε...

Καλωσόρισες ΚΑΙ σαν ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ στο barcelonismo.gr!

loukoumi είπε...

Ευχαριστω πολυ Δάσκαλε!!!