Του αναγνώστη και φίλου μας Nick Loukoumas Rosario Santa Fe
o Ψηφίζω Pep για το ήθος και
την τιμή.
o
Ψηφίζω Pep για
την ενότητα και την ομαδικότητα.
o
Ψηφίζω Pep για
τη συνεχή εξέλιξη και βελτίωση όχι μόνο της μονάδας αλλά ΚΑΙ του συνόλου.
o
Ψηφίζω
Pep για
την αφοσίωση στον κόσμο και όχι στην προσωπική προβολή.
o
Ψηφίζω Pep για
της νίκης αλλά και την αξιοπρέπεια και το μάθημα της ήττας.
o
Ψηφίζω Pep για
την ευγενή άμυλα και τον σεβασμό ως προςτον αντίπαλο.
o
Ψηφίζω Pep για
τις νύχτες χαράς και συγκίνησης.
o
Ψηφίζω Pep για
την ανάπτυξη του αθλήματος δείχνοντάς μας μια άλλη, διαφορετική, εξελιγμένη μορφή
ποδοσφαίρου.
o
Ψηφίζω Pep για
την ταπεινοφροσύνη αντίθετα με την ααζονεία των πολλών.
Ψηφίζω Pep γιατί είναι culé, σαν εμάς.
o
Ψηφίζω Pep
γιατί
ακόμη και αν το αποτέλεσμα δεν είναι θεμιτό, επιμένει στην φιλοσοφία παιχνιδιού του FCB.
Υ.Γ. Με την κίνησή
του ο ‘ΚΟΝΤΟΣ’ στο 4ο γκολ, έδειξε, πως πέρα από τεράστιος
ποδοσφαιριστής και αθλητής είναι και τεράστιος άνθρωπος.

2 σχόλια:
Καλωσόρισες ΚΑΙ σαν ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ στο barcelonismo.gr!
Ευχαριστω πολυ Δάσκαλε!!!
Δημοσίευση σχολίου