Άρθρο του Βασίλη Βενέτη,μαθητή της Ε1 τάξης του 106ου Δημ.Σχ.Αθηνών
Αθλητισμός και πρωταθλητισμός Μετά τους περσινούς μου μαθητές και οι φετινοί συνεχίζουν την αρθρογραφία τους,κάτι που αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για το barcelonismo.gr!
''Σήμερα θα μιλήσουμε για τον αθλητισμό και πρωταθλητισμό.Ο αθλητισμός είναι η ενασχόληση και η φυσική άσκηση του σώματος σε αθλήματα ατομικά ή ομαδικά όπως βόλλευ,μπάσκετ,ποδόσφαιρο,στίβος και πολλά άλλα.Ο αθλητισμός δεν έχει σχέση με τον πρωταθλητισμό που είναι εντελώς διαφορετικός.
Ο πρωταθλητισμός είναι να είσαι πάντα πρώτος κι ας μην είσαι καλός.Όσοι ασχολούνται με τον πρωταθλητισμό νοιάζονται να είναι μόνο πρώτοι και όχι να απολαμβάνουν τον αγώνα ή το παιχνίδι.Είναι η χαρά του πρώτου,όπως για παράδειγμα εγώ και οι συμμαθητές μου όταν παίζουμε στη γυμναστική μας νοιάζει μόνο να νικάμε για την ανάδειξη του πρώτου στην επίδοση ή στη νίκη της ομάδας μας.
Ο αθλητισμός γι'αυτόν που το κάνει είναι υγεία.Έχει καλή ψυχή,ομαδικότητα,αγάπη,χαρά,όχι βία,ευχαρίστηση του παιχνιδιού.Αυτοί που ασχολούνται με τον αθλητισμό είναι σίγουρο όταν θα πηγαίνουν στα γήπεδα δε θα βρίζουν,δε θα πετάνε αντικείμενα,δε θα πλακώνονται,θα έχουν καλή και ησυχη καρδιά,όχι σαν τους χούλιγκανς που πηγαίνουν στα γήπεδα,βρίζουν και χτυπάνε ανθρώπους.
Πολλοί Έλληνες όταν πηγαίνουν στα γήπεδα τα καταστρέφουν όλα,πετάνε καρέκλες,ρίχνουν βόμβες,βάζουν φωτιές,αναβάλλεται ο αγώνας,όχι μόνο στο ποδόσφαιρο,αλλά και σε άλλα αθλήματα.Πολλές φορές όταν τα παιδιά με τις ομάδες μας παίζουμε μεταξύ μας οι μεγάλοι απ'έξω φωνάζουν και μαλώνουν και εγώ δεν το θέλω.Δεν μπορείς να ευχαριστηθείς το παιχνίδι,να το χαρείς.Στην Αγγλία παλιά υπήρχαν χούλιγκανς και πολλοί σκοτωμοί και ο υπουργός πήρε μια απόφαση να μη συμμετέχουν οι ομάδες στην Ευρώπη και τώρα δεν υπάρχουν φασαρίες και οι αγώνες γίνονται χωρίς κάγκελα.
Η Μπαρσελόνα όταν παίζει δεν γίνονται φασαρίες στο γήπεδο της και όλα είναι ήρεμα και ωραία.Βλέπεις από την τηλεόραση ότι νοιάζονται για το ποδόσφαιρο,έχουν παίκτες που είναι από μικροί στην ομάδα τους και αθλούνται γιατί αγαπούν το άθλημά τους και προσπαθούν με σωστό τρόπο να είναι πρώτοι.Ήταν ωραία που σας μίλησα για αυτό το θέμα και κάναμε μια ωραία συζήτηση.''
Άλλες απόψεις των μαθητών του Ε1 του 106ου Δημ.Σχ.Αθηνών
Πρίνσες Ραμίρεζ:''Το πιο σημαντικό δεν είναι η νίκη,αλλά η προσπάθεια,η συμμετοχή και οι φιλίες που δημιουργείς!''
Ελένη Ντίνη:''Οι μαύροι αθλητές έχουν περισσότερη ταχύτητα στα αθλήματα και είναι πολύ καλοί!''
Μπέια Παλακπά:''Ο αθλητισμός μας μαθαίνει να είμαστε φίλοι,να συνεργαζόμαστε,να είμαστε αδέρφια!''
Απόστολος Σεφερλής:''Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε καλύτερο τον αθλητισμό και πρωταθλητισμό!''
Γιάννης-Φανούρης Νικολάου:''Στον πρωταθλητισμό υπάρχουν πολλά ψώνια!''
Λάμπρος Μάης:''Όχι στις βρώμικες νίκες με αδικίες και αναβολικά!''
Γιάννης Παναγιώτου:''Στον αθλητισμό συμμετέχουμε για τη χαρά και τις ωφέλειες του παιχνιδιού!''
Κελιάν Τζαφέρη:''Η Μπιλμπάο έχει παίκτες μόνο από τη χώρα της και δεν κάνει ξένες μεταγραφές!''
Βελισάριος-Φωτεινός Δημητρόπουλος:''Οι προπονητές μας λένε ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΗ!''
Τόνυ Τσέπε:''Ο Ρονάλντο λέει ότι δεν έχει στο λεξιλόγιο του τη λέξη ήττα.Ποιος είναι;Ο θεός;!''
Μαρκ Άντονυ Νάλογκ:''Δεν πρέπει να πετάμε αντικείμενα για να κερδίσει η ομάδα μας!''
Έρικα Μέι Πίντο:''Ο πρωταθλητισμός έχει αναβολικά και βία!''
Σάρα Άγκελες:''Αθλητισμός είναι ο ξυπόλυτος Αιθίοπας Αμπέμπε Μπικίλα!''
Έλενα Φάνη:''Ο αθλητισμός είναι η υγεία του ανθρώπου!''
Σαββούλα Μποτίνη:''Πρέπει να κερδίζεις δίκαια ένα παιχνίδι!''
Ραφαέλα Νάτση:''Με τον αθλητισμό εμπνεόμαστε για κάτι διαφορετικό!''
Ραφαήλ Παρασκευόπουλος:''Αν φερόμαστε με κακό τρόπο στους αντιπάλους μας,τότε κι αυτοί θα κάνουν το ίδιο!''

2 σχόλια:
tuxera ta paidakia pou exoun tetoio daskalo...sugxaritiria daskale
Ευχαριστούμε φίλε!Είναι εκπληκτικά παιδιά και πολύ καλοί μαθητές!
Δημοσίευση σχολίου